رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

بسیاری از اعضای فرقه پروتستان به این حقیقت اعتراف کرده‌اند که کشیشان کلیساهای پروتستان در فعالیت‌های خود پیش از آنکه دنبال خدمت باشند به فکر منافع شخصی خود هستند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: کشیشان خودخوانده فرقه پروتستان و کلیساهای زیر مجموعه این فرقه که مشخص نیست از چه نهاد رسمی دین مسیح این لقب را گرفته‌اند این ‌روزها بازار موعظات خود را به سمت منافع شخصی هدایت کرده‌اند.

این موضوع تا آن حد بوده که اعضای این فرقه نیز به زبان امده و به  رفتار کشیشان کلیساهای خود معترض هستند و  اعتراف کرده‌اند که این کشیشان خود خوانده به فکر جیب خودشان هستند تا انجام یک خدمت الهیاتی!!!

یکی از این افراد می‌گوید:  در کلیساها هستند معلمینی که کلام خدا را برای منافع خود در دست دارند و نه ثمرات مطابق کلام خدا دارند و نه موعظه ای که می کنند مطابق کلام خداست بلکه برداشت شخصی (به نفع شخص و سلطنتشان در کلیسا) آنها هست.  

دیگر عضو این فرقه ضمن تایید این سخنان اذعان می‌کند: مد شد همه ما فقط از کلام برای منافع خودمان استفاده میکنیم لطفا خود خودتان باشید و از آیات کلام برای توجیح افکار و نظرات خودتان استفاده نکنید.

در این خصوص یکی از اعضای همین فرقه، علت اصلی منفعت طلبی مزبور را باند و باند بازی در کلیساهای فارسی زبان عنوان کرده و می‌نویسد: فکر کنم صرفا با مطالعه کتاب مقدس نمی‌شود معلمین دروغین را از معلمین راستین تشخیص داد، زیرا که آنان نیز برای پیشبرد مقصود خود از آیات کتاب مقدس استفاده میکنن.!!

این فرد ضمن اینکه کشیشان پروتستان را معلمین دروغین خطاب کرده، اضافه می‌کند رفتارهای کشیشان پروتستان موجب شده تا کلیساهای ایرانی بیشتر به مکانی برای داد و ستد تبدیل شوند و در حال حاضر آنچه بیشتر در کلیساها دیده می‌شود شبیه به یک تجارت است.

حتی یکی از اعضای شناخته شده فرقه نیز به منفعت طلبی کشان اعتراف کرده و ضمن به کار بردن عبارت "این روزها بازار انبیای کذبه ایرانی داغه" می‌نویسد: تجارت و سود مالی کشیش‌ها از کلیساها دیگه از حد گذشته و نمیشه انکارش کرد.

گفتنی است بر اساس اسناد به دست آمده و صحبت‌های اعضای فرقه پروتستان منفعت طلبی کشیشان خودخوانده این فرقه محدود به این موارد نیست بلکه این افراد برای پر کردن جیب خود از روش‌های دیگری مانند پذیرش پولی عضو، فروش تعمیدنامه، فروش غیر قانونی کتاب مقدس و مانند اینها نیز استفاده می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی