رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای سخنان معاون رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص حقوق اقلیت‌های دینی در ایران را محکوم کردند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت متن این بیانیه که توسط یک عضو هیئت رئیسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است.

«سخنان اخیر معاون رئیس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص حقوق اقلیت های دینی در ایران کلا بی پایه و اساس بوده و انطباقی با واقعیت های موجود ندارد و صرفا در راستای تبلیغات سیاسی با اهداف مشخص ضد ایرانی بیان شده است. بنابراین نمایندگان اقلیت‌ها اظهار داشتند ما نمایندگان پیروان ادیان الهی بار دیگر بر وحدت تاریخی و ژرف آحاد ملت ایران تاکید نموده و بر میثاقی که بر سر دفاع و حمایت همه جانبه از میهن عزیزمان داریم تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.

ایران از منظر آزادی‌های انجام مناسک دینی و حقوق اجتماعی و آزادی‌های فرهنگی اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در زمره کشورهای جهان است که در آن بستری مناسب و تضمین‌ شده نه تنها برای همزیستی مسالمت‌آمیز، بلکه برای رشد و بالندگی جوامع پیروان ادیان گوناگون الهی مهیا است. سکوت مطلق دولت آمریکا در قبال پایمال شدن حقوق جوامع شیعی در کشورهای عربستان و بحرین و نسل‌کشی مسلمانان میانمار یمن و نوار غزه از یکسو و حمایت این رژیم از قوانین جدید تصویب آپارتای در سرزمین‌های اشغالی از سوی دیگر به روشنی بیانگر عدم پایبندی سران آمریکا و آزادی‌های دینی و مذهبی و موازین حقوق بشری است.

 در ایامی که جمهوری اسلامی ایران به تنهایی در برابر توحش تروریسم داعشی به حمایت گسترده از مسیحیان عراق و سوریه می‌پرداخت، سران استکبار جهانی خود را به خواب زده بودند و اکنون پس از پیروزی و مقاومت مردم منطقه بر داعش، چنین موضع‌گیری به اصطلاح بشردوستانه آمریکا مصداق عینی اشک تمساح است. تلاش‌های تبلیغاتی و سیاسی دشمنان ملت ایران همانند گذشته محکوم به شکست است و همبستگی ملی و تاریخی پیروان ادیان توحیدی در ایران حول محور قانون اساسی و ولایت فقیه و منافع ملی سدی مستحکم در برابر کفر جهانی است. ما نمایندگان پیروان ادیان الهی بار دیگر بر وحدت تاریخی و ژرف آحاد ملت ایران تاکید نموده و بر سر میثاقی که برای دفاع و حمایت همه‌جانبه از میهن عزیزمان داریم همچون همیشه تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی