رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

"متاسفانه امروز شمارِ این دیوانگان (شبانان، واعظین، معلمین و خادمانِ) خودخوانده در کلیساها، سازمانها و تلویزیون های مسیحی رو به افزایش است. استفاده از ترکیب هایی چون (کارتل ها و مافیای مسیحی) در کلیسای پارسی دیگر چیز نامأنوس و غریبی نیست."

رهپویان هدایت: نوشته ای که در بالا خواندید متن نگارش شده توسط یک عضو شناخته شده فرقه مسیحیت تبشیری که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است!  که نتیجه رسوایی های پیاپی اخلاقی، مالی و علمی اخیر در کلیساهای خانگی و مجازی و شبکه های ماهواره ای است.

بر اساس این گزارش پس از انتشار این مطلب در فضای مجازی موج گسترده ای در میان اعضای فرقه به راه افتاد و اعترافات  به عمل امده از جانب آنها نشان داد که این خانه از پای بست ویرانه است!

یکی از همین افراد که با عناصر تبشیری و کلیساها ارتباط داشته در کامنتی مفصل و بسیار جالب تمام رفتار و اعمال کشیشان را زیر سئوال برده و اتفاقا به صورت تعجبی می گوید اینها قرار است بروند و ایران را آزاد کنند!؟

 وی می‌نویسد:

تلخه اما حقیقت داره. یک سری تاجر در پوشش کلیسا دارن مسیحیت رو لکه دار میکنند. در ساختمان هایی که اسم آن را کلیسا گذاشته اند اما در حقیقت مکانی است برای جذب اسپانسر چه ها که نمیگذرد برای یک برگه تعمید نامه... الان همین برگه شده حکایت سود جویی بسیاری.

وی ادامه می‌دهد: در این ساختمان هایی که از کلیسا فقط اسمش را یدک میکشند افراد به تناسب وضعیت مالی و میزان تبحر در چرب زبانی خیلی سریع پست می گیرند و خادم می شوند و بدون حتی ذره ای علم الهی به درجات شبانی و غیره میرسند در حالی که در پاسخگویی به بدیهی ترین مسائل الهیاتی طرح شده از سوی اعضا عاجزند.

او معتقد است همین کارها موجب سقوط کلیساهای تبشیری شده و به صراحت اعلام می‌کند که ایمانی در ایرانیان عضو کلیسایشان باقی نمانده و هر چه هست هوسرانی است و ارتباط با جنس مخالف که ایرانیان پناهنده را به کلیساهای فارسی می‌کشاند.

وی در توصیف این قبیل کلیساها می‌نویسد: این کلیساها که بیشتر با هدف بیزینس بر پا شده اند بلافاصله برای فرار مالیاتی یک سازمان هم ثبت می‌کنند، خیلی سریع با توجه به آیات کلام و شماره بابهای کتاب مقدس برای به اصطلاح سازمان مسیحی خود یک نام انتخاب میکنند ولی پس از سالها تنها چیزی که در کلیسای تحت رهبری اینها دیده نمیشود شعار موجود در نام کلیسایشان است...
چه بگویم سخن بسیار است و...

 دیگری نیز در تایید صحبت های این عضو فرقه یادآور می‌شود کلیساها انحراف دارن. شما ببینید مسیح کی به دنبال پادشاهی بود ؟ کی دنبال پول و پارچه زربافت بود ؟ کی دنبال محافظ وغیره بود. الان پاپ رو نگاه کنید با اون کلیسا و دم و دستگاهش... همون خدایان دروغین که وعده کلام بود اینها هستن. کسانی که همجنسگرایی رو حلال میدونن و حتی اجازه میدن در کلیسا مراسم ازدواجشون برگزار بشه. پس نه تنها کشیشان ایرانی بلکه همه دارند از مسیحیت برای منافع استفاده میکنن...

فرد دیگری نیز اذعان می کند که: دقیقا یک عده افراد وارد جامعه مسیحیت ایرانی شدن که ادعای کشیش بودن میکنند و هیچ مدرک الهیاتی از هیچ دانشگاهی ندارند و از سازمان میسیونری و دانشگاهی که اصلا ثبت شده هم نیست آمدند و ادعا می‌کنند اولین سازمان میسیونری ایرانی هستند و دارند در فضای مجازی اطلاع رسانی می‌کنند  وقتی هم ازشون سوال میپرسی ثبت کدوم کشور هستین و مدارک دانشگاهیتون رو کدوم دانشگاه الهیات یا سازمان رسمی تایید میکنه جوابگو که نیستند هیچ و طرف مقابل رو هم بلاک می‌کنند.

وی ادامه می‌دهد: اینها دارن در نام مسیح کاسبی میکنند خود شخصی که ادعای مدیر سازمان رو داره در کشوری که هست پناهجوه و هنوز قبولی اون کشور رو نداره و چطوری میتونه سازمان رو ثبت کرده باشه
به کجا داریم میریم ما.

آقا نکنید با نام مسیح کاسبی ممنوع.

گفتنی است بیان این صحبت ها و انتشار آن در فضای عمومی از سوی اعضای فرقه نشان دهنده سرخوردگی آنها از مسیحیت تبشیری و چراغ سبزی است که از سوی رهبران و سرکردگان فرقه مزبور به آنها نشان داده شده و اکنون معلوم شده آن آب شیرین، سرابی بیش نبوده است.


نظرات (۱)

۰۶ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۳۱ محمد علی علم خواه
سلام‼

خدا قوت

وبسایتتون خوبه

یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

نظر بدید ذوق زده میشیم

ما رو پیوند کنین میمیریم...

منتظر حضور سبزتان هستیم در :




danesh-elm.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی