رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه اسفند ۲۱ ۱۳۹۷، ۰۴:۳۱ ب.ظ

اهانت بهائیان به مقدسات اسلامی

مهره های فرقه ضاله بهائیت همیشه با هجمه و تمسخر احکام اسلامی می کوشند تا دستورات جاهلانه و خردستیزانه ای که به آن پایبند هستند کتمان کنند. فرار رو به جلو و فرافکنی حربه شنیع مبلغان فرقه گمراه بهائیت می باشد.

رهپویان هدایت: این اقدام مبلغان بهائی در حالی است که سردمداران این فرقه ضاله تلاش می کردند تا با الگو برداری از شریعت اسلامی، احکامی ساخته و دین سازی نمایند. برای نمونه بهائیان در احکام جعلی که برای دفن میت ساخته اند معتقدند باید انگشتری خاص در انگشت اشاره مرده باشد.

وقتی از بهائیان درباره حکمت این عمل سوال می شود سکوت می کنند و جوابی ندارند در حالی که ادعا می کنند دستوراتی سازگار با مبانی خرد دارند و با همین رویکرد احکام ادیان الهی را به سخره می گیرند.

بها به بهائیان گمراه فرمان می دهد مرده در فاصله کمتر از یک ساعت باید دفن شود و همین مقرر کردن ساعت عمق بی خردی بها را می رساند حال سوال اینجاست که اگر این زمان به طول انجامید چه باید کرد و چه خواهد شد؟

پس سراسیمه شدن مبلغان فرقه ضاله بهائیت در روبرویی با شریعت ادیان الهی ریشه در بی مبنایی و خرد ستیزی دستورات این فرقه دارد. از اینرو هجمه و تمسخر سایر ادیان الهی راهی است که این طیف برای فرافکنی انتخاب کرده اند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی