رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
جمعه فروردين ۱۶ ۱۳۹۸، ۰۳:۱۴ ب.ظ

ازدواج با محارم ننگ ابدی بر پیشانی بهائیان

سردمدار فرقه ضاله بهائیت یعنی بها، خود را خدای مجسم معرفی کرده و مدعی احکام جدید بود. وی در هیچ یک از نوشته ها و گفته هایش به نهی از ازدواج با محارم نپرداخته و تنها همسر پدر را به عنوان محرمی که نمی توان با او ازدواج کرد معرفی می کند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایتدر مورد حرمت ازدواج با محارم از میرزا حسینعلی سؤال شد و او چنین پاسخ داد: "این امور به امنای بیت العدل راجع است."(1) در حقیقت هیچ یک از مبلغان بهائی حتی یک سند از بها در دست ندارند که وی از ازدواج با محارم نهی کرده باشد و از این جهت در این امور به نامه های بیت العدل استناد می ورزند.

با توجه به اینکه گفته ها و نوشته های بها نزد بهائیان غیر قابل تغییر می باشد و مباحثی که توسط شورای بیت العدل مطرح می گردد متغیر و قابل تغییر، ازدواج با محارم جزئی تایید شده از اصول اعتقادی فرقه ضاله بهائیت محسوب می گردد.

همچنین نحوه پاسخ بها به سوال جواز ازدواج با محارم نشان می دهد که خود وی نیز چندان مشکلی با این مسئله نداشته زیرا بیان کرده با موافقت شورای بیت العدل بلا مانع است. این گفته بها که مسئله ازدواج با محارم به شورای بیت العدل واگذار گردیده حاکی از آن است که در صورت موافقت بیت العدل، وی با این مسئله مشکلی نداشته و آن را می پذیرد.

تمام دستورات شورای بیت العدل بر اساس شرایط عرف و فرهنگ ابلاغ می گردند و از اینرو اگر در جامعه ای چنین اموری(ازدواج با محارم) رایج شده و عرف نیز آن را پذیرفته باشد، چون در اصول غیر قابل تغییر بهائیت منعی از آن نشده و تلویحا اذن آن نیز داده شده، شورای بیت العدل هم آن را خواهد پذیرفت.

در حقیقت بنای شورای بیت العدل بر آن است تا جهان به چنین سمتی برود که جز یهود تمامی اقوام و نژادها دچار فساد و بی بند باری گردند. ازدواج با محارم ننگی ابدی بر پیشانی پیروان فرقه ضاله بهائیت است و نشان می دهد که پیروان این فرقه ضاله حتی بر خواهران خود نیز طمع دارند.

پیوست

1) کتاب سؤال و جواب بهائیان، ذیل سؤال 50

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۱۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی