رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه خرداد ۵ ۱۳۹۸، ۰۲:۲۷ ب.ظ

اعتقادات صهیونیستی مسیحیت تبشیری(بخش دوم)

 

تـلاش امروز صـهـیونیستـها با ایجاد یک غده سرطانی در جهان اسلام و سوء استفاده از افسانه هولوکاست نمی تـوانـد اسـرائیـل و صـهیـونیست ها را نجات دهد؛ همان گونه که امام خمینی (ره ) فرمود: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

نقد محتوایی

در شماره قبل به پاره ای مواردی اشاره کردیم که نشان دهنده  و به نوعی دلیل دلباختگی مسیحیت تبششیری به صهیونیسم بود.

 عرض شد که در شماره بعد به نقد اجمالی و جواب کوتاه آن خواهیم پرداخت و در واقع نقد اعتقاد مسیحیت صهیونیستی مجالی کافی می طلبد، امّا به اقتضای حجم مقاله ، بیان چند نکته ضروری است :

1. مـسـئله استقرار مجدد یهودیان در سرزمین موعود پیش تر با رهبری یوشع تحقق یافته اسـت. بـنـابـرایـن تـلاش های فعلی یک بحث انحرافی است. اگر به فرض بپذیریم خـداونـد چـنـیـن وعـده ای بـه یـهـود داده، در گـذشـتـه عـمـلی شـده اسـت نـه ایـنـکـه موکول به آخرالزمان شده باشد. کتاب مقدس خود بر این سخن گواه است :

پس یوشع تمامی زمین را بر حسب آنچه خداوند به موسی گفته بود گرفت و یوشع آن را بـه بـنی اسرائیل بر حسب فرقه ها و اسباط ایشان به ملکیت بخشید و زمین از جنگ آرام گرفت .

تـلاش امروز صـهـیونیستـها با ایجاد یک غده سرطانی در جهان اسلام و سوء استفاده از افسانه هولوکاست نمی تـوانـد اسـرائیـل و صـهیـونیست ها را نجات دهد؛ همان گونه که امام خمینی (ره ) فرمود: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

2.بـرگزیدگی قوم یهود مربوط به زمانی است که آنان تحت رهبری موسی (ع )، به دسـتـورات خـداونـد عـمـل می کردند و در مقابل فرعون برخاستند، اما آنان قدر این نعمت را نـدانـسـتـنـد و بـا انحراف و گوساله پرستی (بت پرستی)، کشتن پیامبران و تجاوز از حـدود و دستورات الهی خشم شدید خداوند علیه خود را برانگیختند تا جایی که به کینه توزترین دشمنان علیه مؤ منان تبدیل شدند. قرآن کریم می فرماید:

لَتَجِدَنَّ اءَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ اَّمَنُوا الْیَهُودَ  مائده : 82

بـنـابـرایـن آنـان نـه تـنـهـا قـوم بـرگـزیـده خـداونـد نـیـستند، بلکه با این همه ستم، منفورترین قوم در نزد حضرت حق هستند.

3. ایـنکه اسرائیل در جدول تدبیر خداوند صاحب نقش است، این نقش با توجه به عملکرد صـهـیـونـیـسـتـهـا اعـم از یـهـودی و مـسـیـحـی بـسـیـار مـنـفـی اسـت. اسـاسـا قـابـل تـصـور نیست که خداوندی که عادل است از یک کیان غاصب، نامشروع و ظالم برای اجرای هدف مقدس خود استفاده کند.

4. بـنـی اسـرائیـل با ظلم های وحشتناکی که در حق مردم خدا پرست فلسطین روا می دارند، نـشـان می دهند که آوارگی موجب تادیبشان نبوده است و نه تنها رستگار نشده اند، بلکه بر شقاوتشان افزوده شده است .

5. کـتـاب مـقـدس نـمی گوید که خدا سرزمین را به یهودیان داده است، می گوید خداوند سـرزمـیـن را بـه ثـمـره ابـراهـیـم (ع) نـویـد داده اسـت و ثـمـره حـضـرت ابـراهـیـم (ع) در حال حاضر مسلمانان اند که آیین او را همچون حج ابراهیمی به جا می آورند و نه یهودیان صهیونیست که بر نژاد پرستی و اخراج ناحق فلسطینیان از سرزمین اصلی خود و ترور انسانهای بی گناه تاکید می کنند و به تعبیر قرآن بدترین دشمن مؤ منان اند.

6. آری، بازگشت عیسی مسیح (ع )، به عنوان یاور و وزیر حضرت مهدی (عج ) در منابع اسلامی تایید شده است و آینده جهان متعلِّق به دین حقّ یعنی اسلام است :

وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ...

و دین حق [اسـلام] تا آن را بر هر چه دین اسـت، پیروز گرداند. هرچند مشرکان خوش نداشته باشند.

7. بـه دلیل ظـلم و ددمنشی حاکمان اسرائیل غاصب و پشتیبانان آنها در آمریکا، انگلیس و اروپا، اگـر مـؤ منان مـسیحی بـه یـهـودیـان و دولت اسرائیل کمک کنند، در ظلم آنها شریک اند و خشم خداوند را بر می انگیزند و البته باید آن بخش از کلیسا و مسیحیان که از اسرائیل حمایت کرده اند، توبه کنند.

پایان سخن این اسـت کـه انـسانهای مـخلص و مؤمن راستین، اهل نجات و رستگاری اند، نه افراد شرور، ظـالم و تروریـسـت هـمـچـون آریل شارون، قصابِ انسانهای بی گاه در اردوگاههای صبرا و شتیلا و همراهان و پشتیبانان او مانند جورج بوش پسر که در افغانستان و عـراق با کشتار مردم، تجاوز، اشغال و شکنجه ای قرون وسطایی روی تاریخ را سیاه کرده است !  

 


نظرات (۲)

جواب اجمالی بود ولی دهان بنده
اینا که افکار صهیونیستهاست پس فرقشون با یهودیا چیه ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی