رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه خرداد ۲۲ ۱۳۹۸، ۰۴:۲۲ ب.ظ

ییشگویی های سراسر خون و خشونت مبلغان برجسته تبشیری

 پیشگویی های هال لیندسی به عنوان یکى از مبلغان معروف تبشیری و استاد برجسته  تعالیم انجیل در ایالات متحده آمریکا  سراسر رنگ و بوی خشونت دارد . وى در آمریکا با لقب  پدر مکتب اعتقاد به تحقق پیشگوییهاى انجیل معروف است.

رهپویان هدایت: لیندسى صاحب «شبکه سخن پراکنى تثلیث»، ماهنامه «شرح وقایع آخرالزمان»و فصلنامه «شماره معکوس» است و بیش از بیست کتاب در تفسیر پیشگوییهاى انجیل تألیف کرده که محور این کتابها، آغاز جنگ نهایى آرمگدون در فلسطین و ظهور دوباره مسیح در آغاز هزاره سوم است. 

کتابهاى معروف وى در این موضوعات را در زیر می بینیم:

1: شماره معکوس جنگ نهایى آرمگدون، چاپ سال 1983

2: زمین؛ سیاره بزرگ گذشته، چاپ 1970

3: جنگ براى بیت المقدس، چاپ 2001

هال لیندسی در کتاب خود یعنی "شهر خدا"  که آنرا در کانال تلویزیونی اوانجلیست ها می خواند، هیچ نشانی برای رحمت عیسی مسیح قائل نیست، خصوصا وقتی که این عبارات را بیان می کرد :

همه شهرهای جهان در جنگ هسته ای آخرالزمان ویران خواهند شد ، تصورش را بکنید... مسیح زمین را ویران خواهد کرد و مردمانش را خواهد سوزاند. هنگامی که جنگ بزرگ آخرالزمان به چنان نقطه اوجی رسید که تقریبا تمامی آدمیان کشته شدند ، عظیم ترین لحظه فرا می رسد و مسیح با نجات دادن مومنان باقیمانده ، نوع بشر را از نابودی کامل نجات خواهد داد
هال لیندسی ادامه می دهد :"...پس از نبرد آرماگدون ، تنها 144000 یهودی زنده خواهند ماند و همه آنها چه مرد ، چه زن و چه کودک در برابر مسیح سجده خواهند کرد و به عنوان مسیحیان نوآیین ، همگی خود به تبلیغ کلام مسیح خواهند پرداخت...."

او همچنین در کتاب "دنیای نوینی فرا می رسد" می نویسد :"...فکرش را بکنید ، دستکم 200 میلیون سرباز از مشرق زمین با میلیون ها سرباز بیشتر از مغرب زمین، در زیر رهبری دجال (آنتی کرایست یا ضد مسیح) متحد می شوند. عیسی مسیح نخست کسانی را که شهر او، اورشلیم را غارت کرده اند ، تار و مار خواهد کرد؛ سپس از ارتشهایی را که در دره مجدو یا آرمگدون جمع شده اند، به هلاکت خواهد رسانید.

تعجبی ندارد اگر تا فاصله 200 مایلی اورشلیم ، خون تا دهنه اسبان بایستد... همه این دره با آلات و وسایل جنگی ، حیوانات و جسدهای آدمیان و با خون، پرخواهد شد!"

 با نگاهی به پیش گویی های این مبلغ معروف و سرشناس در میان مسیحیان تبشیری، جز مفاهیمی مانند غارت، جنگ ، خون  در ذهن تداعی هیچ موضوع مثبتی در ذهن تداعی نمی شود حال چگونه به این باور برسیم که مسیحیت تبشیری نماد صلح و امنیت برای بشریت می تواند باشد؟

آیا این گونه افراد  با این تفکرات و خوی وحشیگری می خواهند صلح و آسایش را در جهان برقرار سازند؟ 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی