رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه مهر ۱۵ ۱۳۹۸، ۱۱:۰۳ ق.ظ

انگیزه خوانی دراویش افراطی

رهپویان هدایت: بررسی وضعیت دراویش گنابادی در این روزها، نشان می‌دهد که روز به روز میزان تفرقه و دشمنی آنها با یکدیگر بیشتر می شود. این اختلافات کینه توزانه در میان دراویش به قدری گسترده شده که حتی شخص نورعلی تابنده هم  در برنامه های خودش دچار سردر گمی شده و نمی داند چه کار باید بکند.

در روزهای پایانی هفته گذشته، نور علی تابنده برای درمان و معالجه مجبور به تر ک بیدخت به مقصد بیمارستان مهر تهران می شود. هنوز لحظاتی از خروج وی نگذشته بود که دراویش افراطی سیاه نمایی و انتشار شایعات را شروع کردند.

اخبار و تصاویر دروغین خود را با موضوعاتی مانند ترور بیولوژیکی، دستگیری شخص تابنده را میان دراویش بیچاره به صورت آشکار ازطریق فضای مجازی منتشر کردند و به گمان جاهلانه خودشان، پیش بینی یک کودتا  هم  در سر پرورانیدند.

 با انتشار خبر حضور سرزده مهندس جذبی از مشایخ و نمایندگان خمسه قطب، در بیدخت ، تهمت ها و نسبت های ناروایی از سوی دراویش به وی  داده شد که نظیر نداشت.

اینگونه بی احترامی و بی اعتمادی به مشایخ و روسای فرقه نعمه الهیه ، نشان دهنده قدرت پوشالی و تشریفاتی فرقه می باشد که در این ایام  تبعیت و اطاعت لازم فقرای بیچاره را تحت تاثیر خود قرارداده و تنزل جایگاه قطبیت فرقه را به دنبال داشته است.  

 گفتنی است  اقدامات موذیانه دراویش افراطی علاوه بر بیشتر شعله ور شدن آتش تفرقه و نفرت در میان دراویش، نشان می‌دهد حرف نورعلی تابنده در میان مریدان خریدار ندارد در واقع طریقت نعمت اللهیه اسیر دروایش افراطی شده است که مرام و مسلک آنها  بر خلاف رویه روسا و مشایخ این فرقه است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی