رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه آذر ۲۵ ۱۳۹۸، ۰۴:۳۱ ب.ظ

جنگ و جدال دراویش برای تصاحب منصب قطبیت

با شدت گرفتن وخامت بیماری نور علی تابنده قطب کهنسال فرقه نمعت الهیه، آتش جانشینی قطب فرقه روز به روز شعله ور می شود و دامان فرقه به شدت سوزانده است.

رهپویان هدایت: با شروع قطبیت نورعلی تابنده از سال 1375، فرقه نعمت الهیه  بیشترین انحراف و انشقاق را تجربه کرده است. با توجه به سابقه فعالیت های سیاسی نور علی تابنده در حزب منحله نهضت آزادی، فرقه نعمت الهیه به شدت رویکرد سیاسی به خود گرفت و دراویش با جسارت تمام چندین مرتبه در مقابل نظام انقلاب اسلامی با سرکردگی وی، قد علم کرده و قمه و قداره کشی خود را به نمایش گذاشتند.

ثمره قطبیت نور علی تابنده در این 23 سال چیزی جز تفرقه و پراکندگی در میان دراویش نبوده است. در حال حاضر، فقرای بیچاره باتوجه به وضعیت آشفته و نابسامان نور علی تابنده در بیمارستان ، زمزمه های قطبیت را به گوش یکدیگر می رسانند. هرطیفی از دراویش مانند افراطیون، سنتی و غیره یک فرد جانشین برای فرقه نعمت الهیه در نظر گرفته اند.

هریک از گروه های درویشی منشعب از بدنه فرقه نعمت الهیه، به فکر ایجاد مقبولیت و کسب وجهه در میان فقرای بیچاره درآمده و مشایخ فرقه به شدت در حال تخریب و تضعیف یکدیگر هستند.

دعوی جانشینی قطبیت فرقه نعمت الهیه به حدی داغ است که هریک از مدعیان قطبیت، بدون توجه به دستورات نمایندگان نور علی تابنده در فرقه نعمت الهیه، به صورت خودسرانه در صدد تجهیز امکانات و شرایط لازم برای منصب قطبیت هستند.

قطبیت فرقه نعمت الهیه بعد از نورعلی تابنده، به هر طیف و دسته ای که منتقل شود، با اعتراض و مخالفت شدید سایرین به صورت کاملا آشکار مواجه می شود که در نهایت این امر، به نابودی کل بدنه فرقه نعمت الهیه منجر خواهد شد.

در مطلبی جداگانه هر یک از طرفین دعوا و ادعاهایشان را بررسی خواهیم کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی