رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: امروزه رسانه های وابسته به فرقه ضاله مضله بهائیت هر جا که آمر به معروفی مورد سوء قصد و ترور شخصیتی قرار می گیرد با خوشحالی مبادرت به پوشش خبری آن می کنند. رسانه های وابسته به فرقه ضاله بهائیت افراد را برای برخورد و ستیزه با آمران به معروف تحریک می کنند و سعی دارند تا با این شیوه موجب ترویج مفاسد در جامعه گردند.

در تاریخ معاصر فاطمه زرین‌تاج برغانی قزوینی ملقب به طاهره، اولین زنی بود که به صورت سازماندهی شده و تشکیلاتی مبادرت به کشف حجاب نمود. طاهره فردی بی عصمت بود که پس از گرویدن به جرگه بها(سرکرده و خدای خودخوانده بهائیان) اقداماتی در پوشش فرقه ای برای ترویج فساد و فحشا انجام داد.

امروزه نیز طاهره به عنوان الگوی زنان بهائی محسوب می گردد و از این رو فساد اخلاقی و هرزگی در بین آنان امری کاملا عادی تصور می گردد. در حقیقت بهائیت از ابتدا برای مقابله و محاربه با مسلمانان ساخته شد و هدف آن نیز تضعیف محورهایی بوده است که موجب تقویت عفت و عزت در جامعه می گردد.

پس از کشف حجاب برنامه ریزی شده طاهره سردمداران بهائیت عنوان کردند حق اعتراض و چون و چرا و امر به معروف و نهی از منکر از اشخاص نسبت به اعمال دیگران سلب شده(نظر اجمالی صفحه 86 تکثیر دوم) و با این حربه به نفی امر به معروف و نهی از منکر پرداختند. بهائیان با نفی امر به معروف به دنبال ترویج بی حجابی و به تبع آن کنار گذاشتن تمام ابعاد شریعت اسلامی می باشند.

امروزه رسانه های وابسته به فرقه ضاله مضله بهائیت هر جا که آمر به معروفی مورد سوء قصد و ترور شخصیتی قرار می گیرد با خوشحالی مبادرت به پوشش خبری آن می کنند. رسانه های وابسته به فرقه ضاله بهائیت افراد را برای برخورد و ستیزه با آمران به معروف تحریک می کنند و سعی دارند تا با این شیوه موجب ترویج مفاسد در جامعه گردند.

این درحالی است که بهائیان تبلیغ را امری واجب می دانند که این امر نشان دهنده اوج تناقض و تزویر نهادینه شده در این فرقه می باشد. در واقع اگر به باور بهائیان امر به معروف منتفی است، سرکردگان این فرقه با چه توجیهی تبلیغ را بر مهره ها امری واجب قرار داده اند؟

ترک تعصبات، از دیگر حربه های بهائیان برای جلوگیری از گسترش امور سودمند و مفید در جامعه می باشد. در حقیقت غیرت الهی عامل اصلی امر به معروف می باشد و به این سبب شعار ترک تعصبات برای کنار گذاشتن این غیرت دینی و ناموسی توسط سرکردگان این فرقه مطرح شده است. برای فرد بی غیرت و بی حمیت هر آنچه که از مفاسد در جامعه رخ می دهد اهمیتی ندارد و وی نسبت به تمام شئونات غیر اخلاقی بی تفاوت است.

انسانی با ویژگی های مذکور همان فردی است که فرقه ضاله مضله بهائیت به دنبال تریبت آن می باشد. مهناز رئوفی، بهائی رهیافته به اسلام در این باره می گوید:

در جامعه‌ مسلمان ها، هر کس‌ در رعایت‌ حجاب‌ و یا خلوت‌ با اجنبی‌ کوتاهی‌ نماید مورد اعتراض‌ و بازخواست‌ افکار عمومی‌ (و نه‌ تشکیلاتی) واقع‌ شده‌ و با او برخورد می‌شود و در جامعه‌ بهائی‌ هر کس‌ بی‌حجاب تر باشد به‌ اصطلاح‌ باکلاس تر و بافرهنگ‌ جلوه‌ می‌کند و هر کس‌ برای‌ ایجاد ارتباط‌ با اجنبی‌ راحت ‌تر و در واقع‌ گستاخ ‌تر باشد امروزی‌ تر و در تشکیلات‌ از عزت‌ و احترام‌ بیشتری‌ برخوردار خواهد بود.

من‌ در مقایسه‌ این‌ دو جامعه‌ وقتی‌ به‌ اعمال‌ و رفتار بعضی‌ از مسلمانان...، خصوصاً...به‌ خلافکاران‌ و معصیت‌کاران، فکر می‌کردم، می‌دیدم‌ آنها کسانی‌ هستند که‌ تربیت‌ مذهبی‌ نشده‌اند و از احکام‌ و دستورات‌ اسلام‌ سرپیچی‌ کرده‌اند... اما در بهائیان‌ اگر اعمال‌ خلافی‌ سر می‌زند برای‌ این‌ است‌ که‌ هیچ‌ گونه‌ مانع‌ شرعی‌ ندارند. در واقع‌ اسلام‌ را نمی‌شود در اعمال‌ مسلمانان‌ جستجو کرد ولی‌ بهائیت‌ را در اعمال‌ بهائیان‌ می‌توان‌ یافت؛ چون‌ اگر اعمال‌ نابجایی‌ از افراد مسلمان‌ سر می‌زند به‌ علت‌ بی‌ توجهی‌ به‌ تعلیمات‌ اسلام‌ است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی