رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: تبلیغ باورهای خرافی و جذب عضو در تشکیلات فرقه ضاله بهائیت از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که تنها به عنوان نمونه در سال 1386 در حدود 400 پایگاه اینترنتی در جهان به تبلیغ مسلک بهائیت مشغول بودند. .) حامیان شیطان، پیشینه عملکرد بهائیت و تکاپوی آن در جهان معاصر بر ضد اسلام و ایران، ص14؛ به نقل از روزنامه کیهان، چهارشنبه 19 دی 1386، ص 8(

این رسانه ها سعی می کنند تا ایجاد شبهه و تخریب باورهای حقه شیعی مانند مهدویت، مخالفان اسرائیل را با جنگ روانی خلع سلاح کنند. این رویکرد تشکیلات فرقه ضاله بهائیت موجب شده تا بین آنان و سایر مسلک های انحرافی مانند وهابی ها پیوند حمایتی برقرار گردد تا جایی که عبدالفتاح خدمتی، مفتی وهابی شبکه کلمه علنا به همپیمانی با آنان اقرار کرده است.

وقتی بیننده ای از عبدالفتاح خدمتی درباره شیعیان سوال نماید وی بی تامل حکم به ارتداد و تکفیر می کند درحالی که وقتی در مورد بهائیان مورد سوال قرار می گیرد، با اینکه آنان از اساس منکر قرآن و دشمن آن می باشند، اعلام می کند این سوالات برای ایجاد تفرقه پرسیده می شود!!! عقب نشینی مفتی وهابی در برابر منکران و هتاکان به قرآن که همان بهائیان باشند نشان می دهد که جمیع این بازی های رسانه ای جنبه سیاسی داشته و به هیچ عنوان دغدغه دین در آن ها مطرح نیست.

در بهائیت تنها چیزی که وجود ندارد ارتباط فرد با خدا می باشد چراکه در حقیقت، در این فرقه ضاله خدا وجود ندارد و از این رو قبر بها، سرکرده فرقه مورد نجوا و پرستش اعضا قرار می گیرد. جالب است که وهابی هایی چون خدمتی که شیعیان را به دلیل زیارت قبور(که واضح است زیارت غیر از پرستش می باشد) تکفیر می کنند،  بهائیانی را که اتفاقا قبر باب و بها رامی پرستند به عنوان همسنگر برگزیده اند.

این رویه بهائیان و وهابیان نشان می دهد چنانچه از گذشته نیز گفته می شد این دو جریان برای تضعیف مسلمانان و ایجاد تفرقه بین آنان ساخته و پرداخته شده اند. نکته قابل توجه دیگر اینکه مهره های فرقه ضاله بهائیت که هموار با لفاظی هایی، اسلام، احکام اسلامی و شخصیت های قابل احترام آن را مورد بی احترامی قرار می دادند و آن را متهم به خشونت می کردند امروزه با وهابی های داعشی همکاسه شده اند که دستان شان تا آرنج در خون انسان ها می باشد. عملکرد تشکیلات فرقه ضاله بهائیت نشان می دهد که از جمیع ارتباطات خود قصد استفاده ابزاری دارد و از این رو پیش‌بینی می گردد در آینده ای نه چندان دور بین مفتی های شبکه های ماهواره وهابی و بهائیان نزاع های جدی درگیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی