رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آبان ۱۰ ۱۳۹۹، ۰۳:۴۹ ب.ظ

تبلیغ خانه به خانه دستور تشکیلاتی بهائیان

 

رهپویان هدایت: بیت العدل واقع در اسرائیل که نقش مدیریت و خط دهی به مهره های فرقه ضاله بهائیت را بر عهده دارد پیام هایی را صادر می کند که تمام آن ها بر یک محور اصلی و مشترک قرار گرفته اند. دو کلیدواژه نفوذ و رخنه را می تواند برای تمام پیام های بیت العدل در نظر گرفت چراکه تمام آن ها بر این مبنا صادر شده اند.

در یکی از پیام های این مرکز جاسوسی و ضدایرانی از مهره های بهائی خواسته شده تا حتی بدون اطلاع قبلی به منزل افرادی که آشنایی اندکی با آنان دارند رفته و در صدد جذب آنان بر آیند. در بخشی از این پیام که خطاب به بهائیان در 2010 صادر شد چنین آمده: اطلاق عناوینی چون دیدار منزل به منزل به مجهودات تبلیغی آن ها حتی اگر اولین تماس شامل دیدار ساکنان یک خانه بدون اطلاع قبلی باشد!!!

بیت العدل با کمال بی شرمی از مهره های خود خواسته به صورت سرزده به منزل افراد رفته و در بسترهای خصوصی افراد نفوذ کنند تا مبانی باطل فرقه ای شان را رواج دهند. در حقیقت تمام رفتارهایی که از مهرهای فرقه ضاله بهائیت صادر می گردد بر اساس دستورات تشکیلاتی می باشد تا آنجا که از مهمانی رفتن نیز هدفی جز اغفال صاحب خانه ندارند.

تشکیلات بهائیت که به همه چیز و همه کس نگاه ابزاری به دلیل شکست در ترویج مبانی فرقه  سعی کرده تا با راه اندازی مهمانی های هدفمند، زمان زوال کامل خود را کمی عقب بی اندازد. جالب است که تشکیلات بهائیت خود واقف است که عموم مردم ایران از رفت و آمد با مهره های این فرقه پرهیز می کنند و به این سبب از آنان خواسته به صورت سرزده و بدن اطلاع قبلی به حالت مهمان وارد خانه های افراد شوند.

نکته قابل توجه اینجاست مهره های فرقه ضاله بهائیت مدعی تبعیت از قانون می باشند و این درحالی است که فعالیت این فرقه ضاله در بسیاری از مناطق جهان از جمله ایران با ممنوعیت قانونی همراه است. با این وصف پیام های بیت العدل واقع در اسرائیل، همگی در صدد رواج قانون ستیزی و اخلال گری می باشد چراکه محور آن ها آموزش نفوذ و رخنه با هدف ترویج مبانی باطل فرقه ای و جاسوسی است.

عطاالله قادری یکی از نجات‌یافتگان فرقه ضاله بهائیت در خصوص روش های رخنه بهائیان می گوید: بهائیت افراد خاص را تحت عنوان مبلغ با شیوه‌های مختلف جذب می‌کند و در کلاس‌های مختلف شیوه‌های خاص را به این افراد تعلیم می‌دهد تا این افراد با شگردهای خاص خودشان را در دل مسلمانان جا بیندازند و آنان را مجذوب خود سازند. این ابتدای کار است که مسلمان را وادار کنند که درباره فرد بهایی‌ای که همسایه‌اش است، بازنگری کند؛ همین مرحله اول گرایش و جذب را ایجاد می‌کند تا بعد از این، فرد مسلمان به دنبال پاسخ‌هایی برای خود می‌رود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۰
انجمن رهپویان هدایت

بهائیت

نقد بهائیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی