رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

فرقه ضاله بهائیت از جمله فرقه های رو به زوال و انهدام است که این امر موجب شده تا اندک باقیمانده آنان، به توهین و استهزاء آموزه های ادیان الهی روی آورند. بهائیان به پیروی از سردمداران شان تنها مباحث خرافی و عقل ستیز خود را به عنوان امری قابل احترام می پندارند و از این رو عبدبها آنان را از رجوع به مدارس و آموزشگاه های غیربهائی نهی کرده است.

فاضل مازندرانی از قول عبدالبهاء می نویسد: در خصوص بنات احباب(دختران بهائی) مرقوم نموده بودی که به مدرسه ملل سایره میروند . فی الحقیقه این اطفال هرچند در آن مدارس اندک تعلیمی می گیرند، لکن اخلاق معلمات را در اطفال تاثیری و از القای شبهات قلوب بنات را تغییر، و باید احبای الهی مدرسه از برای بنات تهیه و تدارک نمایند و اخلاق ربانی بیاموزند!( امر و خلق جلد3 صفحه339)

با اینکه عبدبها با صراحت بهائیان را از تحصیل در مراکز آموزشی غیربهائی نهی کرده است، امروز چه شده که بیت العدل واقع در اسرائیل که نقش خط دهی بهائیان را دارد  ضمن انتشارهای پیام هایی مهره های خود را به رخنه در دانشگاه ها و مدارس مسلمانان دعوت می کند؟

در حقیقت تشکیلات فرقه ضاله بهائیت که در ابتدا با طرح راه اندازی مدارس نوین سعی داشت تا مباحث فرقه ای خود را به عنوان مبنای آموزشی قرار دهد و سایر اماکن آموزشی را به انزوا بکشاند با شکست در این طرح، مبادرت به رسوخ دادن مهره های خود در مراکز آموزشی مسلمانان کرد.

تشکیلات بهائیت سعی دارد تا با نفوذ مهره های خود در فضای آموزشی بستر را برای اقدامات بعدی خود یعنی اخلال در کم و کیف آموزش محیا کند و هر گاه در این امر با شکست مواجه می‌شود با راه‌اندازی سناریویی سعی در فضا سازی رسانه‌ای علیه نظام کرده و همه امکانات خود را در این خصوص به کار می‌گیرد و صد البته که بنگاه‌های خبری نیز به کمک آن‌ها می‌آیند.

 هر چند به این کار بسنده نکرده و سیستم‌های آموزشی موازی در داخل کشور تدارک دیدند  که مطابق اسناد موجود ایجاد  این سیستم آموزشی تحصیلات دانشگاهی برای جوانان بهائی در داخل کشور، با هماهنگی و پشتیبانی برخی از دانشگاه های تحت نفوذ صهیونیزم در کانادا (برای صدور مدرک تحصیلی معتبر صورت می گرفت.

تشکیلات فرقه ضاله بهائیت بسیاری از محصلان خود را در این شبکه غیر قانونی وارد ساخته بود و قصد داشت تا آنان را برای رخنه در بسترهای مختلف جامعه آموزش دهد. اعضای فرقه ضاله بهائیت همواره سعی داشته اند با اقدامات پنهان و زیرزمینی، تشکیلات اداری خود را تقویت کنند و از این رو اقدامات مخرب و غیرقانونی بسیاری را مرتکب می گردند که بحث آن در حوزه آموزش مطلبی جداگانه را می‌طلبد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی