رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه آبان ۲۵ ۱۳۹۹، ۰۵:۴۵ ب.ظ

ناراحت از شکست ترامپ و خوش بین به جوبایدن

بیش از یک هفته از پیروزی بایدن در انتخابات 2020 آمریکا گذشت، جریان تبشیر به شدت از این شکست شوک زده و ناراحت شده است. تمام آمال و آرزوهای جریان تبشیر با از دست دادن بزرگترین حامی شان، نقش بر آب شده است. برخی از رسانه های جریان تبشیر هنوز شکست دونالد ترامگ را در این کارزار انتخاباتی باور نکرده و همچنان امیدوار هستند تا او منصب ریاست جمهوری را به دست بگیرد.

 در این دوره چهار ساله، ریاست جمهوری ترامپ، بیشترین برنامه ها و سیاست های خصمانه جریان تبشیر اجراشد و با حمایت های بی وفقه دولت وی، مسیحیان اونجلیستی بهترین دوران فعالیت های تبشیری خود را تجربه کردند.

بسیاری از عناصر جریان تبشیر فارسی زبان به پیروی از روسای اونجلیستی شان، همواره در روزهای قبل از انتخابات، همواره به مدح و ستایش اقدامات دونالد ترامپ مشغول بودند و مراسم های دعا و پرستش برای موفقیت او برگزار می کردند و او را تنها ناجی مردم ایران می دانستند بر این باور هیستند که توانست با اعمال تحریم های ظالمانه در زمینه اقتصادی و پزشکی بالاخص در بحران شیوع ویروس کرونا، توانست نظام جمهوری اسلامی را با مشکلات بیشتری مواجه نماید.

دریکی از برنامه های تبشیری اینگونه گفته شده است دونالد ترامپ کسی بود که توانست بیشترین خدمت را به اعتلا و ارتقای سرزمین اسرائیل بکند تا در نهایت او را فرستاده واقعی عیسی مسیح می دانند که توانست نام و آوازه او را بیشتر  در جهان بیشتر طنین انداز کند. ازنظر معاندان تبشیری ، نمونه برجسته افتخارات او همین است که توانست سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را به شهادت برساند.

برخلاف دوره های گذشته، جریان تبشیر، تا کنون هیچ واکنشی نسبت به موفقیت بایدن در انتخابات 2020 نداشته اند. روسای جریان، با حضور بایدن درکاخ سفید، منتظر هستند تا ببیند سیاست های خصمانه این دموکرات کاتولیکی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران چه خواهد بود. البته سوابق گذشته وی در این خصوص مشهود است لکن محبوبیت وی به اندازه دونالد ترامپ در میان بدنه جریان تبشیر هرگز نخواهد رسید.

جریان تبشیر علت طرفداری و حمایت های همه جانبه خود را از سیاستمداران آمریکایی براساس این نظریات مغرضانه مطرح می کنند: با اعمال فشار حداکثری بر ملت ایران، می توان شاهد حضور عیسی مسیح در ایران بود و تمام مشکلات جامعه ایرانی به یکباره رفع خواهد شد. هر چه فشار بیشتر شود به عیسی مسیح نزدیک تر خواهیم شد.

 بنابراین، روسا و سیاستمداران آمریکایی که ذره ای از فشار ها و تحریم های ظالمانه خود بر نظام جمهوری اسلامی فروگذار نکرده بلکه آن را افزایش هم داده، مورد توجه و حمایت های جریان تبشیر خواهد بود.

روسای جریان تبشیر، با وجود نارضایتی از شکست دونالد ترامپ، اما همچنان به سیاست های خصمانه جوبایدن نسبت به نظام جهموری اسلامی ایران همانند دوره ریاست جمهوری دموکرات های گذشته، خوش بین هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی