رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آذر ۱ ۱۳۹۹، ۰۵:۴۳ ب.ظ

مأذون پر مدعای فرقه نعمت الهیه

بعد از فوت نورعلی تابنده در دی ماه سال گذشته، مصطفی آزمایش به فرصت خوبی دست پیدا کرد تا دروغ پردازی ها و بافته های خیالی  خود را در اذهان دراویش بیچاره تفهیم کند. او با طراحی سناریوهای پوشالی مانند کمپین دادخواهی و امثالهم، بستری برای خود فراهم کرده است تا بتواند مقبولیت پوسیده شده خود را در بدنه دراویش دوباره احیاء و مرمت کند.

 مصطفی آزمایش با راه اندازی کمپین دادخواهی نور علی تابنده، توانست ابهامات و شایعات بی شماری را در اذهان دراویش نسبت به نمایندگان اربعه منصوب نورعلی تابنده ایجاد کند. عدم پاسخگویی قطب فرقه و نمایندگان اربعه، بر میزان تاثیر گذاری این اباطیل ساختگی افزود.

یکی از اظهاراتی که اخیراً خطاب به حسینعلی کاشانی سخنگوی فرقه، مطرح می شود این است که این نماینده معلوم الحال را از شاگردان یکی از مراجع عظام تقلید می دانند. بدون ارائه هیچ سند و مدرک قابل قبولی، کاشانی را مورد اعتماد شخص این مرجع عالیقدر به دراویش بیچاره معرفی می کنند.

جسارت های مأذون مطرود فرقه نعمت الهیه، به قدری گسترش پیدا کرده است که عاملان و جیره خواران وی بدون ذره ای سواد علمی و فقهی، آراء و نظریات مرجع گرانقدر را مورد نقد و بررس قرار می دهند. در نهایت می خواهند از طریق انتساب این درویش معلوم الحال (کاشانی) به ساحت مرجع شریف، کارنامه درویشی او را در میان دروایش بسوزانند.

یکی از فیلم هایی که در این خصوص در صفحات فضای مجازی دراویش بارگذاری شده است مشاهده می کنیم، یکی از زیر دستان آزمایش با روخوانی ناشیانه و طوطی وار از یک متن، خود را در جایگاه یک شخصیت متفکر و کارشناس مطرح می کند. واضح مبرهن است که مطلب بیان شده در این فیلم، از دایره عقل و فهم گوینده آن خارج است و این مکتوبات دیکته شده، تنها توسط مصطفی آزمایش تهیه شده است.

مصطفی آزمایش، برای تحقق اهداف  و برنامه های سفارش داده شده از سوی دشمنان دیرینه اسلام و نظام جمهوری اسلامی، همه اندک سواد و فهم ناقصی که از شریعت اسلام ناب محمدی دارد را به کار بسته تا بتواند رضایت آنان را جلب نماید.

 این مأذون معاند فرقه نعمت الهیه، با استفاده از هیاهو و غوغایی که در میان بدنه دراویش به راه انداخته می خواهد به گمان جاهلانه خود، به ساحت گرامی مراجع عظام تقلید هم انتقادی کرده باشد تا از این طریق بتواند در میان دراویش بالاخص افراطیون، خود را عالم به مسائل و مبانی اسلام مطرح کند اما با ادامه تحرکات این عنصر معاند در جریان دراویش، بی سوادی و بی خردی او بیشتر نمایان می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی