رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه آذر ۱۱ ۱۳۹۹، ۰۲:۵۰ ب.ظ

ترامپ: دیگر من مسیحی انجیلی نیستم!

انجمن رهپویان هدایت: دونالد ترامپ محبوب ترین رئیس جمهور اونجلیست ها در طول 250 سال تاریخ آمریکا بود. او توانست با تلاش های بی وقفه کشیشان انجیلی و سرمایه های یهودیان صهیونیستی، به کاخ سفید راه پیداکند و 4 سال نشستن پشت میز ریاست جمهوری آمریکا را تجربه کند.

با شروع دوره ریاست جمهوری ترامپ، بستر بی نظیری برای مسیحیان اونجلیستی فراهم شدکه به اعتراف خودشان بعد از ترامپ این تجربه شیرین تکرار نخواهد شد. ترامپ نزد مسیحیان اونجلیستی به عنوان تنها فرستاده عیسی مسیح و تنها نجات دهنده آمریکا و حتی جهان مطرح می شد.

اما به مرور این خاطرات شیرین اونجلیست ها در دوره ترامپ به پایان رسید و بسیاری از کشیشان اونجلیستی که به تعبیری او را می پرستیدند، در این اواخر از او متنفر شدند. در انتخابات 2020 آمریکا، کشیشان انجیلی همیشه حاضر در کاخ سفید، طی بیانیه ای اعلام کردند که تنها راه نجات آمریکا از این مشکلات و معضلات بزرگ، برکناری ترامپ است و برای رهایی از ترامپ مراسم دعا و وپرستش برگزار می کردند.

حالا با موفقیت قطعی جوبایدن در انتخابات 2020 و پایان دوره 4 ساله ریاست جمهوری ترامپ، بسیاری از کشیشان مسیحیان انجیلی به بررسی و واکاوی باورهای مذهبی او پرداختند.

آنان بر خلاف گذشته اعتراف کردند که دونالد ترامپ قبل از ریاست جمهوری، هیچ تقیدی معنوی به مسیحیت انجیلی نداشته و بعد از انتخابات یکباره به عنوان یک مسیحی انجیلی در صدر اخبار رسانه های آمریکا ظاهر شد.

به نقل از سایت کریستین تودی، ترامپ با قبول تلویحی نتیجه شمارش مجدد آراء انتخابات و ناکامی اثبات ادعای تقلب، به صراحت اعلام کرد به مسیحیت انجیلی اعتقادی ندارد و قبل از منصب ریاست جمهوری، فقط برای کریسمس در کلیسا حاضر می شده است.

ریزش محبوبیت ترامپ به قدری با سرعت صورت گرفته است که طبق نظر سنجی های انجام شده، نزدیک به 50 درصد مردم آمریکا، به این باور رسیده اند که ترامپ هیچ اعتقادی به باور ها و آموزه های مسیحیت ندارد و از دین برای تحقق اهداف سیاسی خود استفاده ابزاری کرد.

مسیحیان اوانجلیستی در سال های 1975، بیش از یک سوم جمعیت آمریکا را به خود اختصاص می‌دادند اما با روی کار آمدن ترامپ، کاهش چشمگیری پیدا کرده و الان جمعیت آماری آنان به زیر ده درصد تقلیل یافته است.

مسیحیان اونجلیستی با انتخاب فردی همچون ترامپ، نه تنها تاریخ آمریکا را دستخوش تغییرات بنیادین قرار دادند بلکه ثمره آن همه فعالیت های سردمداران و کشیشان بزرگ اونجلیستی در آمریکا را به راحتی از دست دادند. هدف اصلی مسیحیان اونجلیستی این بود که باورهای مسیحیت انجیلی را به عنوان یک مذهب رسمی و رایج در آمریکا مستقر سازند امادر حال حاضر بنابر اعتراف خودشان، این آرزوی آنان در آمریکا تحقق پیدا نخواهد کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی