رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

رهپویان هدایت: با پیدایش مکاتب ضد اخلاقی و تقدس زدا مانند اومانیزم افراطی، فرقه هایی با رویکرد آنان اما در لباس مذهب در جوامع دینی پدید آمدند. این مکاتب که در پوشش فرقه ای به فعالیت می پردازند تمام امور ضد اخلاقی را ترویج داده و معتقدند مرزی برای امیال انسان نیست؛ تا آنجا که ازدواج با محارم را با شروطی جایز می‌دانند.

فرقه ضاله بهائیت ازجمله این جریان ها است که سرکردگان ابتدایی آن مانند زرین تاج با کشف حجاب و اعمال منافی عفت اعلام کرد دوره شریعت سرآمده و امروز قلم از اعمال بندگان برداشته شده است. پایه ریزان بهائیت با اعلام نسخ شریعت تا آنجا پیش رفتند که هرگونه تعصب و غیرت، اعم از وطنی، ناموسی و ... را امری زائد برشمرده و در راستای ترویج فحشاء سیستماتیک برآمدند.

امروزه نیز یکی از اصول رایج در بین بهائیان برگزاری مهمانی هایی است که در آن مهره های تشکیلاتی این جریان زنان و دختران خود را با هدف جذب و فریب افراد با پوشش هایی زننده حاضر کرده و بدتر از آن تصاویر این مهمانی های مختلط را نیز در فضای مجازی منتشر می کنند.

در حقیقت بهائیان با انتشار تصاویر مستهجن از مهمانی‌های شان سعی می کنند تا بی عفتی را امری عادی جلوه داده و جالب اینجاست که اگر فردی تازه وارد در این مهمانی ها حاضر شود تمام مهره ها در صدد این امر بر می آیند که با رویکرد روشنفکر مآبی بی غیرتی و بی حمیتی خود را کاری منطقی جلوه دهند.

ریشه تمام این انحرافات اخلاقی در فرقه ضاله بهائیت به همان طرح شوم نسخ شریعت بازمیگردد که در واقع با تلفیق این رویکرد با مکاتب ضد اخلاقی غربی و از همه مهمتر سازمان های جاسوسی ساختار آن شکل گرفت.

اما نکته قابل توجه اینجاست برخی از جریان هایی که به بهانه مقابله با بهائیت سربرآوردند خود نیز به انحرافاتی مشابه بهائیان گرفتار شدند. جریان هایی که اتفاقا در آن ها اخلاق و حفظ ظواهر تدین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؛ اما در عمل وقتی به مبانی آن رجوع گردد تنها ادله اخلاقی برای رعایت برخی ظواهر وجود دارد.

به عبارت دیگر در این جریان ها و انجمن های منحرف نیز بحث نسخ شریعت به بهانه غیبت امام حی مطرح می‌شود، لکن بحث نسخ را با بهانه تعطیلی کردن آن در عصر غیبت عنوان می کنند. مثلا در زمان غیبت بسیاری از احکام اسلام را موکول به بعد از فرج می کنند و این یعنی تا زمان ظهور این احکام تعطیل و منسوخ است.

انجمنی ها برای جلب نظر برخی مقدس مآبان نیز خود را اهل تدین و انجام فرائض معرفی کرده و جریانی را که از این حیث مشابه آنان است را دشمن خطاب می نمایند تا با این حربه از ظرفیت افراد جوان و متدین بهره گرفته و آنها را به جای حضور در عرصه‌های مورد نیاز کشور به امور دیگری مشغول می‌کنند.

با این وصف فرقه ضاله بهائیت با نسخ شریعت به ترویج بی بند و باری و انجمن های مقدس مآب با نسخ شریعت به رواج قشری گری روی آوردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۶
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی