رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان


رهپویان هدایت: در  اسلام، دو حجّت و منشا برای تشخیص درست از نادرست وجود دارد. نخست حجت درونی (عقل) و دیگری حجت بیرونی (یا همان وحی). اسلام صدها بار بر عقل بشری مُهر تأیید زده، و انسان را به خِرَدوَرزی و اندیشه در خود (اَنفُس) و طبیعت (آفاق) دعوت کرده است ولیکن وحی و استفاده از قرآن و سنت نبوی را مکمّلِ هدایت بشر می داند (و آن را در کنار عقل که به تنهایی کافی نیست) لازم می داند.

اما متاسفانه  بوقچی‌های فکری آتئیسم، که اسم خود را خداناباور گذاشته و همه چیز را در قلمرو عقل انسان و انسان به تنهایی می دانند با استفاده از  بسترهای پیام رسان ها و شبکه های ماهواره ای به انتشار اباطیل می پردازند. این عناصر بی خدا و پرادعا با توجه به اینکه هیچ نظارتی بر درستی مقوله های مطرح شده آنان نیست با فراق بال و به راحتی در حال شبه افکنی و انتشار دروغ و پرداختن یکطرفه به موضوعات مورد اعتقاد مردم هستند.

 یکی از مسائلی که به طور گسترده و عامدانه توسط گروه های آتیئستی دنبال می شود، نشان داد خرافی بودن رفتار دین داران و دین است!

عناصر آتئیست با تمسخر دین داران، و ادعای اینکه افراد قرار گرفته در دایره دین معمولا انسان های زودباور هستند، با آسمان ریسمان کردن و با دستاویز قرار دادن مباحث مورد اختلاف و یا موضوعاتی که واقعا از فهم آنان خارج است، سعی در سست نمودن پایه های اعتقادی مسلمانان دارند.

آنان برای سلب اعتماد از مسلمانان و بویژه مخاطبان خود با اشاره به اینکه مسلمانان صرفا مقلدانی هستند که پشتوانه علمی ندارند و از دانش بی بهره هستند!! شبهات بسیاری را هر روزه در بسترهای اینترنتی قرار می دهند.

نوع تلاش آتئیست ها بیانگر این نکته است که این فرقه برای شکل گیری ریشه های جدایی مردم از اسلام و بعد از آن تلاش برای حرکات اعتراضی و اغتشاشی برنامه هایی را در پی ذهن شویی مخاطبان خود قرار داده اند.

اما در پایان برای آنانی که ادعای خرد دارند یک نمونه از صدها هزار نمونه در تاریخ را بیان می‌کنیم: جان آلویسیوس اوکیف از برترین دانشمندان امریکا در عرصه نجوم و همچنین از بزرگترین اندیشمندان و محققان ناسا که در مسیر کشفیات نوین، تلاش بسیاری کرد با اشاره به خالق داشتن جهان و اینکه این انسان و جهان مخلوق هستند، می گوید:

ما انسان‌ها بر اساس استانداردهای نجومی، مجموعه‌ای از مخلوقات مورد حمایت، تکریم شده و نازپرورده هستیم. اگر جهان دارای این دقت کامل نبود، ما هرگز پا به عرصه وجود نمی‌گذاشتیم. به نظر من، این شرایط اشاره می‌کند که جهان آفریده شده تا انسان در آن زندگی کند.

در حقیقت، سخن جان اوکیف همان سخن خداوند تبارک و تعالی است که 1400 سال پیش بر قلب اشرف مخلوقات نازل شد: «هُوَ الَّذی خَلَقَ لَکُمْ ما فِی الْأَرْضِ جَمیعاً ثُمَّ اسْتَوى‏ إِلَى السَّماءِ فَسَوَّاهُنَّ سَبْعَ سَماواتٍ وَ هُوَ بِکُلِّ شَیْ‏ءٍ عَلیمٌ.[سوره بقره/29] او خدایى است که همه آنچه را در زمین وجود دارد، "براى شما آفرید". پس به آسمان (نیز) پرداخت و آنها را به صورت هفت آسمان مرتب نمود و او به هر چیز آگاه است.»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۸
انجمن رهپویان هدایت

آتئیسم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی