رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

رهپویان هدایت: سیاسی جلوه‌دادن برخورد قانونی با مجرم، کلیدواژه‌ای است که رسانه‌های ضدانقلاب از آن استفاده می‌کنند. در حقیقت این رسانه‌ها سعی دارند تا با شانتاژ خبری اهداف سیاسی خود را پیش ببرند و در این راستا افراد یا اقلیت‌ها قومی - مذهبی کوچک‌ترین اهمیتی برای آن‌ها ندارد.

اخیراً فردی وابسته به آیین اهل حق، به دلیل خریدوفروش اموال مسروقه مورد برخورد قانونی قرار گرفت و بلافاصله پس از این اقدام رسانه‌های ضدانقلاب در صدد جوسازی و شانتاژخبری برآمدند. این رسانه‌ها سعی کردن تا مسئله اصلی یعنی جرم خریدوفروش اموال مسروقه به بحثی فرعی مبدل گردد و ازاین‌رو به انتشار اخباری جعلی و ساختگی روی آوردند.

اخباری کذبی که به آن تأکید شده؛ توهین به یکی از مقدسات اهل حق یعنی شارب (سبیل) می‌باشد. این رسانه‌ها ابتدا خبر از تراشیدن شارب این فرد دادند. سایت‌های ضدانقلاب در جوسازی ساختگی خود تا آنجا پیش رفتند که اظهار داشتند که فرد مذکور در زندان خودکشی نیز کرده که تمام این شایعه‌پراکنی‌ها از سوی دیگر اعضاء اهل حق تکذیب شد.

سناریوی ساختگی مزبور پیش‌ازاین در سال‌های گذشته از سوی بنگا‌ه‌های خبری ضد انقلاب بارها مطرح شده است و هر بار با هوشیاری بزرگان آیین اهل حق، شکست خورده است. اکنون دشمنان این مرز وبوم با همان سیاق درصدهستند تا اقلیتهای مرز نشین را تحریک کرده و از باورهای آئینی آن‌ها در راستای اغراض سیاسی سوء استفاده کند.

بر اساس این گزارش، امروزه غلو و بزرگ‌نمایی از حربه‌های رسانه‌های معاند است و ازاین‌رو در خواست کمی کوتاه کردن شارب، آن هم به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با نهایت گزافه‌گویی منتشر می‌کنند. در حقیقت رسانه‌های ضدانقلاب با این ترفند یعنی بازی با احساسات اهل حق قصد دارند تا از آن‌ها به‌عنوان ابزاری برای مقاصد سیاسی خود استفاده کنند.

دراین‌بین بزرگان اهل حق و سران یارسان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند و سکوت آن‌ها فرصت را برای سوءاستفاده رسانه‌های ضدانقلاب از این طیف فراهم می‌کند. این در حالی است که سکوت اهل حق یا یارسان در خصوص شایعات با مفاهیم آئینی آنان مانند یاری و یاوری سازگاری ندارد.

عدم یاری، درستی و صداقت از جمله اموری است که در منابع یارسان به شدت مذمت شده است. در نامه سرانجام، از مکتوبات اصلی اهل حق چهارچوب اساسی مسلک را در یک بیت چنین بیان می‏کند:

یاری چارچیون، باورى و جا پاکی و راستی، نیستی و ردا

توضیح بیت مذکور این است: تمام کسانی که به آیین اهل حق هستند، به آنها خطاب «یاری‏» مى‏شود و مراد از «پاکى‏» همان پندار نیک و مقصود از راستی پرهیز از دروغ است.

با این‌وصف سکوت سران اهل حق در برابر شایعات و همچنین نسبت‌های ناروا با اصول مورد ادعای یارسان مغایرت دارد.

رسانه‌های معاند به دنبال این هستند که هر طیف یا گروهی را دستاویزی برای رسیدن به اهداف شوم خود قرار دهند. ازاین‌رو انتظار می‌رود سران تمام طوایف یارسان نیز ضمن تکذیب این شایعات در برابر این توطئه‌ها و جوسازی‌ها هوشیار باشند تا مورد طمع دشمن و ابزاری در دست او قرار نگیرند و اجازه ندهند بین آنان و حاکمیت اسلامی شکافی ایجاد گردد.

گفتنی است اهل حق در هشت سال دفاع مقدس از مرزهای کشور و تمامیت ارضی آن در برابر تجاوزات رژیم بعث دفاع کرده و با تشکیل گردان در زمان دوران مقدس در تیپ حضرت نبی اکرم (ص) آن زمان و جهاد در راه خدا در تمام جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشته‌اند و این جهاد هنوز نیز ادامه دارد و مردم اهل حق هنوز هم در تمام زمینه‌ها از ارزش‌ها پاسداری می‌کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی