رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

فرقه ضاله بهائیت با هدف ترویج فساد و فحشای سیستماتیک راه‌اندازی شد و در واقع بهائیت فرقه‌ای است که در پوشش آئین، قصد نابودی آموزه‌های الهی و اخلاقی را دارد. تشکیلات بهائیت با روش‌های آموزشی که پایه‌ریزی کرده ارزش‌های اخلاقی فطری مانند عفاف و حیا را در اعضا نابود می‌کند و ازاین‌رو است که ترک غیرت (با عنوان ترک تعصبات) نیز از شعارهای این فرقه ضاله می‌باشد.  

شیوه‌ای تشکیلات بهائیت برای رواج فحشا این است که اعمال شنیعی مانند زنا را به‌گونه‌ای تحلیل می‌کند که ظاهر آن انکار اما در باطن و در عمل دعوت به آن است. مثلاً در بهائیت زنا تنها با پرداخت طلا به بیت العدل قابل حل است و به این سبب این عمل در بین بهائیان چندان قبحی ندارد. البته اگرچه در مراتب ابتدایی این فرقه تظاهر به رعایت برخی مباحث وجود دارد اما در مراحل بالاتر و به عبارت خود بهائیان جلسات بسته، حفظ شئون اخلاقی امری عوامانه است.

نمونه بارز این امر را در بحث ازدواج با محارم که در بهائیت مورد تقریر سرکردگان این فرقه ضاله قرار گرفته، مشاهده می‌کنیم. بها، سرکرده فرقه ضاله بهائیت در کتاب گنجینه احکام، پیرامون ازدواج بین خواهر و برادر، منعی نیاورده و آن با تأیید بیت العدل جایز شمرده است. بیت العدل نیز، پس از گذشت بیش از صد سال از مرگ بها در پیامی اعلام کرد: «‌از ما راجع به محدودیت‌های حاکم بر ازدواج با اقارب‌، سوای موردی که ازدواج با زن پدر را ممنوع می‌سازد‌، سوال کرده‌اید. بیت‌العدل همچنین خواسته‌اند به اطلاع شما برسانیم که آن معهد اعلی، هنوز موقعیت را برای صدور قوانین تکمیلی راجع به ازدواج با اقارب‌، مقتضی نمی‌داند.»( پیام 15 ژانویه 1981)

در پیام فوق تشکیلات بهائیت هیچ ممانعتی از ازدواج با محارم نشده و عنوان گردیده که در فرصت مقتضی در این باره حکم صادر خواهد شد. واضح است که اگر مسئله ممانعت و تحریم ازدواج با محارم موردنظر بود به زمان دیگری موکول نمی‌شد و در واقع تشکیلات فرقه ضاله مضله بهائیت به دنبال فرصتی برای ترویج این امر شنیع است.

بااین‌وصف، رویه تشکیلات فرقه ضاله بهائیت برای ترویج فحشای سیستماتیک این‌گونه است که در بدو، ترفندهایی برای مواجهه با فحشا ارائه می‌کند که خود مولد و زاینده هرزگی است (مانند پرداخت طلا در برابر زنا) و در آخر نیز با این استدلال که رعایت مرزهای اخلاقی و عفافی اموری عوامانه است مبادرت به انجام هر عمل غیراخلاقی می‌کنند.

تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در ادامه عادی‌سازی فحشا و بی‌بندوباری در پیامی از مهره‌های خود خواست تا به حمایت از همجنس‌گرایان بپردازند و در برابر آنان کاملاً منفعل باشند چرا که تعصب در برابر همجنس‌گرایان مخالف روح مبانی این فرقه ضاله است.

در این پیام بیت العدل آمده: تحقیر یا تعصّب نسبت به فردی که گرایش همجنس‌گرایی دارد به‌کلی مخالف روح امر است و در موارد مقتضی، اظهارنظر و یا اقدام علیه اعمال ظالمانه و غیرعادلانه نسبت به همجنس‌گرایان به جا خواهد بود. (پیام ۹ مه ۲۰۱۴)

پیام مذکور بیت العدل بهائیان در حمایت از همجنس‌گرایان در حالی است که شوقی ربانی، سومین سرکرده این فرقه ضاله طبق اعترافات برخی نجات‌یافتگان از بهائیت، فردی زن صفت بود که چندان اوصاف مردانه نداشت و به این سبب در موارد متعدد مرتکب فعل قبیح و شیطانی لواط شده بود.

در مجموع ساختار فرقه ضاله بهائیت را سردمداران بدپیشه آن به‌گونه‌ای پی‌ریزی کرده‌اند که مرحله‌به‌مرحله فرد و جامعه به‌سوی فحشا کشیده شود و با گسترش هرزگی جامعه‌ای منحط پدید آید که نتواند در برابر دشمن خارجی (استعمار و صهیونیسم) مقاومت کند. امروزه مهره‌های فرقه ضاله بهائیت با انتشار تصاویری از مهمانی‌های مختلط که با حضور زنانی با پوشش‌های مبتذل انجام می‌شود، در صدد گسترش این سبک زندگی به‌جای سبک زندگی اخلاقی و عفیفانه هستند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی