رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه فروردين ۱۴ ۱۴۰۰، ۰۳:۴۰ ب.ظ

آمارهای نگران‌کننده برای جوامع پروتستان

رهپویان هدایت: ترویج دین‌گریزی و دین‌ستیزی در جوامع اسلامی، چیزی است که رسانه‌های غربی بهروش‌های گوناگون برای تحقق آن تلاش می‌کنند و جالب است، طبق آمارهایی که پژوهشکده‌های خودشان منتشر کرده، رویه بی‌دینی در جوامع غربی به‌شدت افزایش رو به افزایش است.

در حقیقت تلاش رسانه‌های غربی برای تخریب امور ایمانی و مقدسات اسلامی دامان خود آن‌ها گرفته و در حال حاضر، مسیحیت صهیونیستی که پیشتاز این مبارزه بود، در حال منزوی شدن است. بی‌سبب نیست که قرآن کریم، از باطل، تعبیر به کف روی آب می‌کند چراکه پس از مدتی زوال آن فرامی‌رسد و نابود می‌گردد.

باید توجه داشت، حق، همواره متکی به خویش است اما باطل از آبروى حق کمک می‌گیرد و سعى می‌کند خود را به لباس او درآورد و ازاین‌رو است که اغلب فرقه‌ها از ساحت ادیان الهی ظاهر می‌شوند و خود را به‌دروغ به آن‌ها نسبت می‌دهند.  مسیحیت صهیونیستی یا اونجلیست ها، نمونه بارز این سخن می‌باشند چراکه به کذب و دروغ، انحرافات خود را به حضرت عیسی علیه‌السلام نسبت می‌دهند.

امروزه باورهای تبشیری در جوامع پروتستان با بی‌اقبالی عمومی مواجه شده و آمارها نشان می‌دهد کلیساهای مسیحیت صهیونیستی رو به انحطاط است. طبق آماری که یکی از مؤسسات پژوهشی آمریکایی ارائه کرده در سال 2020،  عضویت در کلیساهای آمریکا به پایین‌ترین سطح خود در دو دهه اخیر رسیده است. همچنین طبق این پژوهش، جمعیت افراد فاقد هویت دینی نیز 21 درصد رشد داشته‌اند.

واضح است، آمار ارائه‌شده موسسه آمریکایی صادقانه نیست و جریان شناسی مسیحیت پروتستان نشان می‌دهد ریزش اعضاء این فرقه بسیار بیش از این ارقام می‌باشد. با این وصف همین آمار ارائه‌شده نیز خود حاکی از روند روبه‌زوال  مسیحیت پروتستان دارد و تا چندی دیگر باورهای این فرقه، جزو کیش‌های مرده و منسوخ قلمداد خواهد شد.

در حقیقت، مسیحیت صهیونیستی که آمده بود مقدسات و امور ایمانی الهی را نابود کند، خود دستخوش اضمحلال گشته و کلیساهای آن در حال متروک شدن است. باید توجه داشت مسیحیت تبشیری جریانی ساخته دست بشر(یهودیان صهیونیست) است که هیچ ارتباطی به آموزه‌های انبیاء الهی ندارد و تنها مفاهیم مقدس، مانند عبادت،  به بدترین نحو ممکن در آن مطرح‌شده است. نحله‌ای که رقص و عیاشی را پرستش، شرب خمر و مستی را شب‌نشینی ربانی معرفی نموده و سعی کرده تا با این کار حقیقت آموزه‌های انبیا را تحریف کند، به دلیل تضادی که این رویه‌اش با فطرت ذاتی بشر دارد، پیروانش را از خویش، روی‌گردان کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی