رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه فروردين ۱۶ ۱۴۰۰، ۰۳:۴۲ ب.ظ

دم خروس جاعلی به نام منصور هاشمی خراسانی

رهپویان هدایت: فرقه های اندکی را می توان نام برد که بعد از چندی راه و روش اصلی خود را نمایان نکرده باشند و اهداف اصلی خود را علنی بیان نکرده باشند. به طور معمول فرقه ها به دلیل سه شاخصه مهمی که به دنبال آن بوجود آمده اند یعنی؛ کسب قدرت، ثروت و شهرت نمی توانند در نفاق بمانند و آنچه در درون دارند را بعد از چندی آشکار می کنند. البته ناگفته نماند که سه شاخصه قدرت، ثروت و شهرت در تمامی فرقه ها با موضوع بی قیدی و اباحه گری و در نهایت شهوت رانی همراه است. معمولا فرقه ها در سیکل جذب به سوء استفاده سران از جنس مخالف رسیده و بعد به تبع پیروان آن نیز در همان مسیر انحرافی قرار می گیرند.

این مقدمه به این جهت بود که فرقه ها به خاطر شاکله ای که دارند توان مخفی کردن خود را برای مدت زیاد از دست می دهند. حال نیز یکی از فرقه ها که چند سال با مخفی کاری در حال خلاف گویی، دشمنی با مبانی اصیل اسلامی و دشمنی با انقلاب اسلامی بود و دیدگاه های خود را نعل به نعل مطابق با آموزه های اسلامی می دانست! چهره خود را آشکار نموده است.

منصور هاشمی خراسانی که از اساس در نام، مکانف ادعا و همه مشخصات آن تردید وجود دارد ادعاهای بزرگی در سر دارد و خود را تا نیابت امام زمان علیه السلام به کذب جا زده و حتی در برخی موارد ادعاهای گزاف دیگری نیز دارد. وی از آن دسته افرادی است که بعد از تشکیل فرقه ای مخفی به مرور، افکار خود را نمایان می سازد.

وی درباره تفاهم نامه منعقد شده درباره روابط آیند ایران و چین جملاتی را مطرح کرده است که بی کم و کاست نشان دهنده خوی غربی و ضد اسلامی این فرد جاعل و گروه منحرف اوست.

او در این باره می گوید:

"گر توان دشمنی با غرب بدون وابستگی به شرق را ندارید، غلط می‌کنید که با غرب دشمنی می‌کنید!
آیا ارتباط عادی با غرب بدون وابستگی به شرق، عزّتمندانه‌تر نیست؟!

کدام عاقل، نیزه را در شکم خود فرو می‌کند تا کسی که پشت سر او نشسته است را بکشد؟!

این چه دیوانگی است که حاضرید پای چین را ببوسید، ولی به آمریکا دست ندهید؟!

اگر انگیزه‌ی شما اسلامی است، اسلام میان چین و آمریکا تفاوتی نمی‌بیند، بلکه چین را بدتر از آمریکا می‌داند؛ چراکه چین بی‌دین است و مسلمانان را سرکوب می‌کند و آمریکا مسیحی است و آزادی بیشتری به مسلمانان می‌دهد و اگر انگیزه‌ی شما منافع دنیوی است، منافع دنیوی در داشتن ارتباط عادی با هر دو کشور بدون وابستگی به هیچ یک از آن دو است!

از اینجا دانسته می‌شود که شما نه آخرت را به دست آورده‌اید و نه دنیا را، بلکه هم دنیا را از دست داده‌اید و هم آخرت را... منبع: پایگاه اطّلاع‌رسانی دفتر منصور هاشمی خراسانی"

این جملات و مطالب همان چیزی است که در این یکسال اخیر از جانب منافقین، رسانه های معاند و غربیان بارها شنیده شده است.

حال چطور فردی که ادعای نیابت امام زمان علیه السلام را دارد همراه معاندین اسلام، همراه منافقین و جنایتکارانی که هزاران شیعه را به شهادت رساندند و.... موضعی مشابه گرفته است!؟

این فرد جا نمایی شده با نام منصور هاشمی خراسانی چطور به مفاد یک تفاهم نامه دست پیدا کرده است! در صورتی که هیچ نهاد و ارگان و شخصیتی از اصل آن اطلاع ندارد؟!

آیا از ابتدائیات تقوا و درستی، این نیست که سخنی را بدون علم نباید مطرح کرد!؟ چرا روی کریه خود را زود نمایان کردید در حالی که ادعای اسلام حقیقی و نیابت داشتید و اندک تقوایی ندارید؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی