رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه فروردين ۲۸ ۱۴۰۰، ۱۲:۲۵ ب.ظ

توزیع عادلانه ذخایر جهان به سبک بهائیان

رهپویان هدایت: مسائل اقتصادی آن‌هم در سطح کلان خود، در فرقه‌های تشکیلاتی از اهمیت زیادی برخوردار است. در حقیقت، فرقه‌های تشکیلاتی از اساس با این هدف ساخته‌شده‌اند که نفوذ دولت‌های استعماری را در ممالکی که دارای ذخایر معدنی و ظرفیت‌های بهره‌وری اقتصادی هستند، افزایش دهند. همچنین، این فرقه‌ها می‌کوشند تا اذهان عمومی جوامع برای پذیرش استثمار محیا گردد و آنان در برابر غارت اموال و دارایی‌های سرزمینشان بی‌تفاوت باشند.

در میان فرقه‌های تشکیلاتی، فرقه ضاله مضله بهائیت، بیش از سایر جریان‌ها همسوی خود، در پی این هدف است که پذیرش ظلم و استعمار را در جوامع مستضعف، منطقی جلوه دهد و افراد را متقاعد کند که نباید در برابر دولت‌های استثمارگر کوچک‌ترین مقاومتی کنند.(اموری مانند خلع سلاح عمومی که البته در باور بهائیان شامل رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌شود، ازجمله این موارد است. بهائیان با مطرح کردن طرح خلع سلاح عمومی در جوامع تحت ظلم مانند یمن و ... سعی دارند تا آنان را در برابر دشمن تادندان‌مسلح، محیای مرگ کنند. تا این لحظه، حتی یک مورد پیام یا بیانیه از تشکیلات بهائیت پیرامون جنایات یا خلع سلاح رژیم‌های کودک کش سعودی و صهیونیست‌ها منتشرنشده که البته با توجه به آنچه در مقدمه نوشته شد نیز جای تعجبی نیز ندارد.)

تشکیلات و مهره‌های فرقه ضاله بهائیت، از شیوه "وارونه‌سازی واقعیت" برای نیل به اهداف خود استفاده می‌کنند و ازاین‌رو وقتی می‌گویند توزیع عادلانه ذخایر جهان، مقصودشان این است که کشورهای دارای این ذخایر نباید در برابر سلطه‌طلبی دولت‌های استعماری مقاومت کنند. این مطلب در متن یکی از سخنرانی هوشمند فتح به‌وضوح قابل‌مشاهده است چنانچه در آن عنوان کرده اعراب با بالا بردن قیمت نفت به توسعه اروپا لطمه وارد می‌کنند و به این سبب باید ذخایر آن‌ها در اختیار غربی‌ها قرار گیرد. جالب است که این مهره خبیث بهائی نام این زمینه‌سازی برای استثمار و سلطه‌جویی غربی‌ها را توزیع عادلانه ذخایر جهان می‌گذارد.

با این وصف، معنای توزیع عادلانه ذخایر از منظر مهره‌ها و تشکیلات فرقه ضاله بهائیت را نیز دریافتیم و واضح شد که آنان در پی چه هستند. حال باید بهائیان پاسخ دهند چرا ملل مستضعف باید ذخایر سرزمین خود را در اختیار دولت‌های غربی حامی سرمایه‌داری بگذارند درحالی‌که لیبرالیسم غربی اجازه نمی‌دهد حتی آنان از میوه یک درخت اروپایی، با شعار توزیع عادلانه ذخایر بهره‌مند شوند!!!؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی