رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
 

رهپویان هدایت: بررسی فعالیت تشکیلات فرقه ضاله بهائیت نشان می‌دهد که جنس اقدامات آنان بر اساس هر جامعه‌ای متفاوت است. نکته قابل‌توجه اینجاست محورهایی که تشکیلات بهائیت با در نظر گرفتن آن مبادرت به برنامه‌ریزی و ارائه نقشه می‌کند کاملاً باهدف استعمار و استثمار جوامع مورد هدف می‌باشد. مثلاً در جامعه شیعی که باورها و فرهنگ جامعه مغایر منافع استعمارگران و صهیونیست‌ها است، تشکیلات بهائیت تمرکز خود را بر مبارزه ایدئولوژیک قرار داده و با تخریب روحیه وطن‌دوستی و غیرت وطنی سعی دارد تا این مباحث را تضعیف کند.

پیش‌ازاین نیز عبد بها در فلسطین اشغالی به اقتضاء هدفی که داشت، سازوکار دیگری اتخاذ کرده بود. عبد بها در خفا مبادرت به نگارش کتاب علیه اسلام و آموزه‌های انبیاء الهی می‌کرد درحالی‌که وقتی در جمع مسلمانان حاضر می‌شد جوری وانمود می‌کرد که گویا مسلمان می‌باشد.(جالب است در همین ایام عبدبها مشغول نوشتن مطالبی برای اعضاء تشکیلات بود که در آن‌ها مهره‌های خود را به‌شدت از تقیه پرهیز می‌داد!!!!)

در حقیقت، مأموریت عبدبها در فلسطین اشغالی زمینه‌سازی برای حضور صهیونیست‌ها بود و به همین منظور جنس فعالیتی که داشت متمایز از آن چیزی است که امروزه مهره‌های فرقه ضاله بهائیت در ایران دارند. امروزه مهره‌های فرق ضاله بهائیت هفت محور اصلی را برای ضربه به حیثیت ملت ایران در دستور کار قرار داده‌اند که برای یک از آن‌ها در  یادداشت و تحلیل‌های جداگانه‌ای در کانال و وبلاگ رهپویان هدایت منتشرشده است.

هفت محوری که در سطور فوق ذکر آن رفت به این شرح است:

1- رواج بی‌غیرتی و بی‌حمیتی از هر نوع که باشد

2- ترویج بی‌وطنی و به عبارتی ایران ستیزی

3- سیاه نمایی و تخریب وجهه ملت ایران با ابزار رسانه آن‌هم در سطح بین‌المللی که اغلب عناوین کلیشه‌ای حقوق بشر همراه است.

4- رواج سبک زندگی کاملاً لائیک و اومانیستی که در آن حجاب، عفت و فضیلت‌هایی از این قسم جایی ندارد. بهائیان از فضای مجازی مخصوصاً ایسنتاگرام برای این کار استفاده زیادی می‌کنند.

5-  اسلام‌ستیزی و تلاش برای رواج استهزاء مقدسات شیعی

6- از میان بردن روحیه ظلم‌ستیزی و جهاد با دشمن

7- ایجاد اخلال درروند اقتصادی کشور و افزایش بی‌ثباتی در این حوزه

با این وصف مشخص شد که تشکیلات فرقه ضاله بهائیت باهدف آماده‌سازی جوامع برای تسلط استعمار و به معنی الاخص صهیونیست عمل می‌کند و جنس فعالیت‌های خود را به اقتضاء جامعه هدف خود پی‌ریزی می‌کند. اخیراً تشکیلات فرقه ضاله بهائیت از جانب اربابان صهیونیست خود مأموریت یافته‌اند تا در مسائل آفریقا آن‌هم با رویکردی کاملاً منفعت‌گرایانه ورود کنند. با توجه به ظرفیت بالای کشاورزی در آفریقا و اینکه می‌تواند زمینه اقتصادی بسیار بالایی را برای صهیونیست‌ها فراهم کند، تشکیلات بهائیت به محور قرار دادن این منطقه مبادرت کرده است.

برای اطلاع بیشتر کافی است کشاورزی در آفریقا را در فضای مجازی جستجو کنید تا مشخص شود تشکیلات این فرقه ضاله با چه هدفی آفریقا را به‌عنوان یکی از جوامع هدف خود قرار داده است. تشکیلات بهائیت در آفریقا به‌هیچ‌وجه مباحث ایدئولوژیک و تخریب باورهای آن‌ها را در عملکرد خود قرار نداده و برنامه‌هایی که در خصوص آن منتشر کرده صرفاً اقتصادی و تمرکز بر کشاورزی این منطقه است.

جالب است که تا پیش‌ازاین عبدبها در خصوص سیاه‌پوستان آفریقا با بی‌ادبانه‌ترین وجه ممکن سخن گفته و آن‌ها گاو خطاب کرده بود. با این وصف باید توجه داشت تشکیلات فرقه ضاله بهائیت به نیابت از استعمار و رژیم غاصب صهیونیستی در آفریقا حاضرشده‌اند تا همان خدمتی را که در فلسطین اشغالی نسبت به صهیونیست‌ها انجام دادند این بار در آن منطقه انجام دهند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی