رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه ارديبهشت ۲۹ ۱۴۰۰، ۰۲:۳۷ ب.ظ

دراویش حامی دگرباشان شدند

رهپویان هدایت: دراویش افراطی فرقه نعمت الهیه گنابادیه برای بزرگداشت روز دگرباشان جنسی، درصدد احیای حقوق نداشته همجنسگرایان در داخل کشور شده و مدعی هستند این افراد به‌عنوان یک اقلیت مظلوم در جامعه ایرانی با مشکلات فراوانی دسته و پنجه نرم می‌کنند.

کارشناسان معلوم‌الحال رسانه‌های وابسته به جریان دراویش، مدعی هستند که تمایلات همجنسگرایی افراد، حق طبیعی و قانونی آنان بوده و بایستی همانند سایر کشورهای غربی، حقوق و امتیازات لازم برای آن‌ها در نظر گرفته شود و در صورت امکان قوانین جدیدی برای درخواست‌های آنان وضع شود.

یکی از شگردهای ناشیانه افراطیون که در انتشار اخبار استفاده می‌کنند، ترسیم وضعیت بحرانی و آشفته همجنسگرایان در جامعه است و بر این نظر هستند که تمایلات شنیع و غیراخلاقی آنان بایستی در جامعه آزاد باشد تا بتوانند به‌راحتی در سایر افراد زندگی مطلوبشان را داشته باشند.

امروز رسانه وابسته به جریان دراویش که مدعی ارائه مرام و مسلک درویشی هستند، نمایندگان همجنسگرایان در کشورهای اروپایی را در مقابل دوربین قرار داده تا بتوانند آزادانه، باورهای همجنسگرایی را به سمع و نظر دراویش بیچاره برساند.

 افراد شرکت‌کننده در این برنامه، ضمن قبح زدایی از این امر شنیع و غیرانسانی، تمایلات همجنسگرایی را یک نوع تمایل متنوع برای افراد می‌داند که نبایستی در مقابل آن ایستادگی کرد. آنان مدعی هستند معالجه پزشکی و روان‌درمانی دگرباشان جنسی در داخل کشور، باعث محدود شدن و حتی از بین رفتن تمایلات غریزی همجنسگرایان شده است.

یکی از کارشناسان این برنامه که ادعای تحصیلات روان‌شناسی دارد به‌دروغ اعلام کرد: تمایلات روحی و روانی دگرباشان جنسی به یکدیگر ازنظر علم روان‌شناسی در جهان ثابت‌شده و هیچ‌گونه اختلال رفتاری و فکری برای این قبیل افراد مشاهده نمی‌شود.

 با ترویج این قبیل برنامه‌های در رسانه‌های وابسته به جریان دراویش، مشاهده می‌شود برخی صفحات مجازی متعلق به عناصر سرشناس فرقه، ضمن بزرگداشت سالروز همجنسگرایی، درصدد مطالبه گری حقوق و امتیازات آنان در جامعه ایرانی شدند.

مسیر گمراهی دراویش فرقه نعمت الهیه که داعیه‌دار پایبندی به شریعت اسلامی هستند، بیش از گذشته، هموارشده است. افراد زیادی همچون مصطفی آزمایش که سرمایه عمر خود را در پای اقطاب و مشایخ فرقه صرف کردند امروز مبلغ دگرباشان جنسی شده و سعی می‌کنند حامی خوبی برای آنان باشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی