رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه خرداد ۵ ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹ ق.ظ

جامعه تبشیری، تهی از صلح و محبت

رهپویان هدایت: جریان تبشیر در میان فرقه‌های انحرافی جهان به مدعیان صلح و محبت شناخته می‌شوند. در تمامی آموزه‌های انحرافی این فرقه، ایجاد زندگی صلح‌آمیز و ابراز محبت را به پیروان خود همواره توصیه مؤکد می‌کنند. آنان مدعی هستند رسالت عیسی مسیح برای برقراری صلح و آسایش در جهان بوده و آنان هم به تأسی از ایشان، امروز مأموریت دارند که بشریت را از این طریق با جریان تبشیر آشنا کنند.

با نگاهی به اخبار روزانه رسانه‌های آیین مسیحیت، هیچ اثری از گفته‌های دروغین آنان در عمل مشاهده نمی‌شود. با بررسی بیشتر در زندگی‌های روزمره آنان، بی‌اساس بودن ادعاهای کشیشان تبشیر به‌راحتی آشکار می‌شود. بخشی اعظمی از اخبار مربوط به رسانه‌های تبشیری و حتی آیین مسیحیت، به رفتارها و گفتارهای خشونت‌آمیز کشیشان تبشیری اختصاص پیداکرده است.

موارد متعددی از زندگی‌های کشیشان تبشیری که سراسر خشونت و تبهکاری است در خبرهای روزانه یک ماه گذشته منتشرشده که برخی از آن‌ها به‌اختصار بیان می‌کنیم. یکی از کلیساهای اوانجلیستی در آمریکا به اجرای برنامه‌های آموزشی و پرستشی خشونت‌آمیز متهم شده است. کشیش این کلیسا با استفاده از عبارات و مطالب غیراخلاقی، افراد حاضر در کلیسا را به ایجاد خشونت در جامعه تشویق نموده است.

 یکی از فرزندان کشیشان تبشیری در اروپا، به جرم ارتکاب مفاسد اخلاقی و آزار جنسی آن‌هم در داخل کلیسا متهم شده است. یک مسیحی انجیلی با تأثیرپذیری از برنامه‌های کلیسا، مادرش را در منزل به طرز وحشیانه به قتل رسانده است.

 کشیش کانادایی با مخالفت علنی علیه سیاست‌های دولت برای مبارزه با کرونا، طرفداران خود را به کلیسا دعوت می‌کند و در برابر مأمورین پلیس باافتخار به ناسزاگویی و توهین می‌پردازد. دستگیری این کشیش متخلف تبشیری، باعث رنجش خاطر و ناراحتی بسیاری از طرفداران وی در فضای مجازی می‌شود. جرائم قتل کودکان و آزارهای جنسی به طرز خشونت‌آمیز، از مصادیق متعددی است که توسط کشیشان تبشیری در اقصی نقاط جهان صورت می‌گیرد.

براساس نظرسنجی‌های به‌عمل‌آمده، میزان این قبیل جرائم ارتکابی توسط کشیشان و طرفداران تبشیری در جوامع مسیحی اروپایی و آمریکایی در حال افزایش است. این امر نشان‌دهنده آموزه‌های پوشالی جریان تبشیر بوده که نتوانسته، جامعه هدف خود را به سطح حداقلی و اولیه انسانیت برساند و هرچه تبلیغات و فعالیت‌های آنان در مقوله صلح و محبت بیشتر می‌شود، خشونت و ناامنی‌های جامعه آنان بیشتر هویدا می‌شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی