رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه خرداد ۱۱ ۱۴۰۰، ۰۸:۴۸ ق.ظ

اوشو ضد دموکراسی و در صدد نفی انتخابات

فاصله میان خوب و بد روز به روز گسترش می یابد و شناخت سره از ناسره را برای آنان که به دنبال فهم حققت هستند راحت تر می نماید. در حقیقت این نفاق است که لحظه به لحظه روی کریه خود را بیش از قبل کنار می زند و نشان می دهد که چه در سر می پروراند و به دنبال چه هدفی است.

اگر تا چند سال گذشته از اوشو برای ایرانیان سخن گفته می شد او را با ظاهری خاص، فردی دارای مذهب و معنوی می دیدند و به اشاعه دهندگان افکار او و پیروان متعصبش نگاه فرقه ای نداشتند. اما حال بیشتر می توان اوشو و این جریان مرموز و مهلک را شناخت. آنان (صفحات متعلق به اوشو) مدام در حال پوست اندازی و نشان دادن خوی حقیقی و واقعی خود هستند.

در جدیدترین تصاویر تبلیغی عرفان جعلی اوشو، سخنانی از این عارف نما را منتشر شده است که بیش از پیش بیانگر آن است که اوشو چگونه فردی و با چه تفکراتی است. در گذشته در همین بستر برخی ویژگی ها و روحیات اوشو از جمله؛ شهوت رانی، بی منطقی و ضدیت با عقل، بی مبنا بودن دستورات، توهین و جسارت به ادیان الهی، پول پرستی و از طرفی دعوت به ساده بودن! رواج روابط نامشروع و بی بندوباری و ترویج روابط با محارم و... را ذکر کرده ایم.

اما از نامبرده جمله ای این روزها دست به دست می شود با این مضمون که: من یک سیاستگر نیستم. من هرگز در زندگیم به کسی رای نداده ام و نخواهم داد. هرگز! زیرا انتخاب کردن یکی از دو شامپانزه چه اهمیتی دارد؟ فقط به این سبب که پرچمهای مختلفی را در دست دارند؟ فقط به این خاطر که نمادهای متفاوتی دارند؟ شامپانزه، شامپانزه است! تنها یک مذهب وجود دارد و آن مذهب عشق است. آنان به یک احترام عمیق نسبت به مذهب و مردمان واقعا مذهبی نیاز دارند زیرا یک چیز قطعی است: مردمان مذهبی در انتخابات مبارزه نمیکنند. هیچ انسان مذهبی رای گدایی نمیکند. در اساس، او خواسته ای ندارد تا نفسش را ارضا کند ...

او در این جمله ادعا می کند که من در زندگی به هیچ کسی رای نداده ام! و سپس ضمن توهین و بی احترامی به افرادی که در هر کجا کاندیدا می شوند به مانند تمام لفاظی های قبل، از عشق سخن می گوید. این سخن عجیب که به جرات می توان گفت تمام بزرگان دینی، اهل علم و فلاسفه همه در مقابل آن هستند و هیچ مبنایی ندارد دارای چند نکته است.

1- اوشو استاد خرافه گویی و یکی از دکان داران معنوی است که با عقل کاملا مخالف است و این جمله وی نشان می دهد که وی هیچ اعتقادی به عقل و منطق ندارد.

2- نگارش چنین مطالب و یا دستوراتی از جانب اوشو بیان کننده این مهم است که وی هیچ اعتقادی به مسئولیت اجتماعی ندارد و دیدگاهی فاشیستی و هرج و مرج گرا را ترویج می کند و یا کاملا دیکتاتورمابانه فقط یک نفر(خودش!) را درست می داند و انسان را به مثابه دوران باستان می نگرد!

3- این نفی دموکراسی و نفی آزادی انتخاب و رای و افتخار به آن خوی دیکتاتوری و خوی غیر انسانی اوشو را بیش از پیش نمایان می نماید.

4- اوشو از سویی مدعی معنویت است و راه درست را فقط در مدل پیشنهادی خود منحصر می داند اما به سادگی و راحتی به افرادی که نمی شناسد توهین و گستاخی می کند  که بیانگر سطح معنویت و عرفان اوست!!

5- نکات دیگری را می توان برشمرد اما آنچه باعث تعجب است این است که چطور این صفحات فعال اوشو همیشه برای مناسبت های اجتماعی و سیاسی و اعتقادی در ایران اسلامی از اوشو جملاتی را دارند!

6- آیا اوشو در آن دوران زندگی پر از فساد و حیله خود دائما برای ایران سخنرانی نموده است!! یا مسئله چیز دیگری است!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی