رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه خرداد ۲۳ ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷ ق.ظ

ریشه دشمنی بهائیان با هویت ملی

 

رهپویان هدایت: عوامل بسیاری در شکل‌گیری هویت انسان دخیل است که از این میان وطن و محل تولد یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها محسوب می‌گردد. بسیاری از موضع‌گیری‌ها یا رفتارهای آدمی با توجه به هویت شکل‌گرفته او پدید می‌آید و در حقیقت هویت هر انسان منشاء صدور بسیاری از رفتارهای فردی و اجتماعی او می‌گردد.

این مسئله موجب شده تا فرقه‌های تشکیلاتی که از اساس توسط سرویس‌های جاسوسی پی‌ریزی شده‌اند درصدد نابودی هویت ملی، وطنی و دینی افراد برآیند تا با این حربه هویتی فرقه‌ای برای آن‌ها ایجاد کنند. در این رویکرد، تشکیلات سعی می‌کند تا هرگونه حمیت و غیرتی را جز سرسپردگی به فرقه نفی کند و درواقع هویت فرقه‌ای را جایگزین هویت وطنی و انسانی افراد نماید.

این رویه در فرقه ضاله بهائیت بیش از سایر فرقه‌ها نمود دارد تا آنجا که امروزه مهره‌های این فرقه طبق دستور سردمداران خود هرگونه غیرت وطنی، ملی و جنسی را به‌شدت نفی می‌کنند و تنها الزام به تشکیلات اداری را متعصبانه دنبال می‌کنند. ازآنجاکه تشکیلات فرقه ضاله بهائیت در فلسطین اشغالی و مناطق تحت غصب رژیم صهیونیستی واقع‌شده، این مسئله بهانه‌ای شده که امروزه با جدیت درصدد عمران و آبادانی این مناطق برآید.

جالب است بهائیان که هرگونه حمیت و غیرت وطنی را نفی می‌کنند، به حدی در خدمت به رژیم صهیونیستی تعصب به خرج می‌دهند که علی‌رغم شرایط کرونایی، عملیات بازسازی باغ‌های اسرائیل را رها نکرده‌اند. تشکیلات بهائیت تا آنجا پیش رفته که در کمال بی‌شرمی در این خصوص پیام صادر کرده و عنوان کرده است: با نهایت سرور اعلام می‌داریم که علیرغم محذورات و محدودیت‌های متعددۀ ناشی از بحران بهداشتی عالم‌گیر کنونی، پروژۀ عظیم و قابل‌ملاحظه‌ای جهت تعمیر و محافظت کامل بیت مبارک عبّود در قلب شهر باستانی عکّا با موفّقیّت به اتمام رسیده است.  این پروژۀ دوساله شامل برنامه‌ای عمده و وسیع برای استحکام ساختمان به منظور دوام بیشتر و مقاومت در مقابل زلزله، تجدید گچ‌کاری دیوارهای داخلی و بیرونی به مساحتی معادل پنج‌هزار متر مربّع، حفظ حالت اوّلیّۀ سقف‌های منقّش، مرمّت سنگ‌ها و مرمرها، و آب‌بندی اساسی ساختمان بود.

در پیام قبلی بیت العدل(تشکیلات بهائیت) که در این خصوص منتشر شد، از بهائیان ایران به خاطر ارسال پول‌های زیاد برای بازسازی باغ‌های اسرائیل تشکر شده بود که با این وصف مشخص گردید هویت بی‌وطنی در بهائیت با چه اهدافی پی‌ریزی شده است. مهره‌های فرقه ضاله بهائیت با حربه شعار بی‌وطنی درصدد حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی برآمده و از تمام  ابزارهایی که در دست دارد برای این هدف استفاده می‌کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی