رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه تیر ۲۳ ۱۴۰۰، ۰۲:۴۴ ب.ظ

فرقه‌ها نابودکننده شرکت‌های تجاری

امروز فرقه‌های انحرافی در اقصی نقاط جهان به شیوه‌های متقلبانه گوناگون افراد را تحت استثمار فکری و روانی قرار می‌دهند. سیاست‌ها و برنامه‌های آنان به‌گونه‌ای است که افراد جذب‌شده در یک دوره مشخص تمامی اموال و دارایی‌شان را به تملک و تصرف روسای فرقه درمی‌آورند.

یکی از شیوه‌های فریب‌کارانه‌ای روسای فرقه‌های به‌صورت پنهانی برای کسب منافع مادی و ارضاء شهوت ثروت‌اندوزی‌هایشان به کار می‌گیرند ایجاد مؤسسات و شرکت‌های خیریه‌ای به‌ظاهر عام‌المنفعه است. در کتاب مشهور فرقه‌ها در میان ما نوشته تالر سینگر آمده است: برخی فرقه‌ها در ایالات‌متحده از طریق ایجاد مؤسسات تجاری و مشروع آن‌قدر بزرگ ثروتمند شده‌اند که جوامع پیرامون خود را به زیر سلطه کشیده‌اند.

 عناصر فرقه‌ها با استفاده از تکنیک های مغزشویی، افراد را بنا بر صلاحیت و تخصصی که دارند، به‌عنوان یک نیروی کار در مؤسسات تجاری مشغول به کار نموده آنان با تمام قوا سعی می‌کنند خواسته های مدیران شرکت را به نحو احسن ایفا کنند تا بتوانند در بدنه فرقه پیشرفت کرده و به جایگاه قابل‌توجهی دست پیدا کنند.

تالر سینگر این مسئله را در کتابش این‌گونه مطرح می‌کند: بسیاری از اعضای فرقه‌های مختلف برای مزد خیلی کم یا بدون مزد در مراکز اقتصادی که تحت تملک فرقه بوده، توسط آن اداره می‌شود کار می‌کنند. درآمد خود آنان نیز همراه با منافع شرکت به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم به مرکز فرماندهی فرقه برده می‌شود.

 این قبیل مؤسسات تجاری با بیگاری از نیروی انسانی و متخصص، در فضای رقابتی با سایر شرکت‌های تجاری همسو، از امتیازات و منافع گسترده‌ای برخوردار می‌شوند که به‌راحتی سایر رقبای خود را از میدان خارج می‌کنند. در برخی کشورهای اروپایی، پروژه‌های سنگین دولتی در اختیار این قبیل شرکت‌های تجاری قرارگرفته و سرمایه‌های هنگفتی برای روسای فرقه‌های به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم فراهم می‌کند.

 فرقه‌ها با این استراتژی، در یک بازه زمانی مشخص به‌راحتی تبدیل به غول‌های سرمایه‌داری شده و در ظاهر امر هم هیچ‌گونه تخلف قانونی و اداری درروند فعالیت‌های تجاری آنان مشاهده نمی‌شود. درنهایت می‌توان گفت فرقه‌های انحرافی با این سازوکار نامشروع، ظرفیت نابود کردن شرکت‌های تجاری را خواهند داشت. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۲۳

نظرات (۱)

مقالاتتون عالیه خیلی ممنونم از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی