رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: با شیوع کرونا و افزایش رجوع به فضای مجازی، عناصر فرقه ضاله بهائیت فعالیت خود در این بستر را به شدن افزایش داده اند. مهره های بهائی موضوعات گوناگونی را برای فعالیت های مجازی شان انتخاب کرده اند که در این بین، آموزش و تدریس، محوریت اصلی را دارا می باشد. این رویه، یعنی حضور سیستماتیک و تشکیلاتی در فضای مجازی همان چیزی است که تشکیلات فرقه ضاله بهائیت از مهره های خود خواسته است و در حقیقت تمام فعالیت های اجتماعی و فردی بهائیان نیز به صورت مستقیم از جانب تشکیلات، مدیریت می گردد.

مسئله تبعیت تام بهائیان از تشکیلات، با صراحت تمام در پیام های این مرکز صهیونیستی آمده و نمود بارز آن در بخشی از ترجمه‌ نامه بیت ‌العدل خطاب به کنفرانس هیئت‌های مشاورین قارّه‌ای است که در آنجا می نویسد: هیچ‌ یک از دستاوردهای افراد و یا جامعه نمی‌تواند بدون تشویق و حمایت و هدایت سوّمین عامل نقشه یعنی تشکیلات امری، استمرار یابد.  جای بسی دلگرمی است که تشکیلات تا چه حدّ ابتکارات شخصی را ترویج می‌دهند، قوا‌ را در جهت تبلیغ هدایت می‌کنند، ارزش اقدام سیستماتیک را گوشزد می‌نمایند.

با این وصف، تمام صفحاتی که امروزه در فضای مجازی با موضوع آموزش طراحی، نقاشی، موسیقی و حتی سبک زندگی توسط مهره های بهائی راه اندازی شده، از اساس رویکردی تشکیلاتی دارد و به دنبال تحقق اهداف فرقه ای می باشد.

در باور بهائیان و تشکیلات این فرقه ضاله، هنر، نقشی صرفا ابزاری دارد و ذات آن عاری از هرگونه ارزشی تلقی می شود. در واقع مهره های این فرقه ضاله دستور دارند تا با ابزار قرار دان فعالیت های هنری، در میان کودکان و خانواده های آن ها رخنه کنند و باورهای مسموم فرقه ای شان را به افراد القا کنند. باید توجه داشت امروزه بهائیان به دنبال کادرسازی می باشند و این اقدام شوم را از اطفال آغاز کرده اند.

به بخشی از این پیام بیت العدل دقت نمایید: باید با محبت و پافشاری اطفال را راهنمائی نمود تا مطابق اصول و موازین اَمری (بهائی) زندگی کنند و امر بهائی را فرا گیرند و آن را به نحوی که با شرایط آنان سازگار باشد تبلیغ نمایند.( بیت العدل، قسمتی از پیام رضوان 2000 م، خطاب به بهائیان عالم.)

در متن فوق، تشکیلات از مهره های خود خواسته تا کودکان را به گونه ای شست و شوی مغزی دهند که طبق سبک زندگی مورد تایید آنان زندگی کنند و این امر را با پافشاری انجام دهند. با این وصف، امروزه پیش از اعتماد به صفحاتی که در فضای مجازی در حوزه آموزش کودکان فعال می باشند، باید از منش و هویت حقیقی آن ها با خبر بود تا در دام مهره های ضدانسانی فرقه ضاله بهائیت گرفتار نشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی