رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

همان‌طور که بارها گفته‌شده، فرقه نعمت الهیه گنابادیه، برای اینکه بتواند جایگاه متزلزل خود را در تاریخ انقلاب اسلامی به دراویش بیچاره تفهیم کند، به عضویت نورعلی تابنده در حزب معلوم‌الحالی همچون نهضت آزادی اشاره می‌کنند.

بنا بر اسناد تاریخی، کارنامه این نهضت در جریان انقلاب اسلامی این‌گونه بیان‌شده است: نهضت آزادی پس از پیروزی انقلاب نیز به روابط خود با سازمان سیا ادامه داد. نهایتاً با تسخیر لانه جاسوسی اسنادی که به برخی از آنان اشاره شد، افشا شد.

با این مقدمات، امام خمینی (ره) در پاسخ به نامه وزیر کشور وقت، در سال 1366، در مورد نهضت آزادی می‌نویسند: «پرونده این ”نهضت" و همین‌طور عملکرد آن در دولت موقت اول انقلاب شهادت می‌دهد که نهضت به‌اصطلاح آزادی، طرفدار جدی وابستگی کشور ایران به آمریکا است و دراین‌باره از هیچ کوششی فروگذار نکرده است...اگر خدای متعال عنایت نفرموده بود و مدتی در حکومت موقت باقی‌مانده بودند، ملت‌های مظلوم به‌ویژه ملت عزیز ما اکنون در زیر چنگال آمریکا و مستشاران او دست‌وپا می‌زدند و اسلام عزیز چنان سیلی از ستمکاران می‌خورد که قرن‌ها سربلند نمی‌کرد.

 در مورد یکی از عناصر مهم نهضت آزادی به نام عباس امیر انتظام که مقبولیت آن بر دراویش بیچاره تحمیل‌شده است در تاریخ انقلاب اسلامی این‌گونه ذکرشده است: امیر انتظام مهرماه 1358 به ایران سفری دارد و بیست و یکم این ماه به جلسه‌ای با کاردار سفارتخانه آمریکا در تهران می‌رود. کاردار در ابتدا از امیر انتظام به خاطر مشاوره دادن‌هایش در سوئد تشکر می‌کند و سعی می‌کند او را نسبت به این تلقی که آمریکا از دولت موقت به‌عنوان یک متحد حمایت کافی نمی‌کند منصرف کند. کاردار پیشنهاد ارتباطات وسیع‌تر سفارت را با ایرانیان به‌خصوص رهبران انقلاب می‌دهد که با موافقت امیر انتظام همراه است ولی توصیه می‌کند که در این شرایط حساس باید بیش‌تر مراقب بود. کارمند سفارت در گزارش خود از این ملاقات می‌نویسد: کاردار سر صحبت را بابیان قدردانی ما از صحبت‌های مفید انتظام با سفارت آمریکا در استکهلم باز کرد. او اشاره کرد به اتفاقات اخیر در روابط ایران و آمریکا با تأکید بر این‌که آمریکا میخواهد روابطش را با ایران بهبود بخشد و بازی انتظار که امیر انتظام با سفارت ما در استکهلم مطرح کرده بود نبوده است.

بنابراین، عضویت نورعلی تابنده در حزب نهضت آزادی و فعالیت در شاخه‌های فرهنگی و دادگستری دولت موقت، لکه ننگ ابدی را بر دامن دراویش به یادگار گذاشته است که هیچ راهی جز کتمان و سکوت برای آنان باقی نگذاشته است. هرجا صحبت از دشمنی های این نهضت به نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح شود، نام نورعلی تابنده هم مورد سرزنش و نکوهش قرار خواهد گرفت.

امروز دراویش بیچاره این افتخار تحمیل‌شده نورعلی تابنده را به دوش می‌کشند که قطب حقوقدانشان، وکیل و رفیق چنین شخصیتی است که در پرتو انقلاب اسلامی، کارنامه‌ای جز خرابکاری و جاسوسی علیه ملت ایران ندارد. این تنها گوشه‌ای از سیاست‌های چاپلوسانه جریان دراویش نعمت الهیه است که هریک از اقطاب و مشایخ فرقه در زمان تصدی قطبیت بر فرقه، بخشی از این نمایشنامه منافقانه را اجرا می‌کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی