رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه فروردين ۲۲ ۱۴۰۰، ۰۴:۲۴ ب.ظ

باغ‌های بهائی یا تفرج‌گاه اقتصادی یهود

رهپویان هدایت: یهودیان صهیونیست از گردشگری و صنعت توریسم در راستای اهداف اقتصادی خود نهایت استفاده را می‌کنند تا آنجا که طبق آمار رسمی در سال گذشته ۶ میلیارد و ۳۰۰ هزار دلار از این طریق کسب کرده‌اند. دراین‌بین، مهره‌های فرقه ضاله بهائیت زمینه‌ساز بسیاری از فعالیت‌های توریستی در فلسطین اشغالی بوده‌اند که اخیراً نیز شورای بیت العدل در گزارش مالی خود به این امر اذعان کرد.

باغ‌های بهائی، جزو چند گزینه اول گردشگری در فلسطین اشغالی است که بخش اعظم هزینه‌های آن توسط مهره‌های این فرقه ضاله تأمین‌شده است. در حقیقت مهره‌های فرقه ضاله بهائیت دستاوردهای اقتصادی خود را که از ربا و امثال آن(سرکردگان فرقه ضاله بهائیت معاملات ربوی را توصیه کرده‌اند) به دست آورده‌اند در اختیار صنعت توریسم صهیونیست‌ها قرار می‌دهند و این است که به‌واقع بهائیان را می‌توان از مصادیق دشمنان حربی ملت ایران محسوب کرد.

مهره‌های فرقه ضاله بهائیت می‌دانند که رژیم غاصب صهیونیستی دشمن ملت ایران است و از فعالیت‌های اقتصادی خود برای خرید اسلحه و تیر برای کشتار مسلمانان استفاده می‌کند و بااین‌حال نتیجه فعالیت‌های اقتصادی خود در ایران و سایر کشورها را حیفا ارسال می‌کنند. با این وصف تمام اقدامات اقتصادی مهره‌های فرقه ضاله بهائیت از مصادیق بارز محاربه و ستیز با ایرانیان محسوب می‌شود و باید به هر نحو ممکن مانع از فعالیت‌های اقتصادی آنان گردید.

در سندی که بیت العدل با انتشار رسمی آن ثابت کرد بهائیان از مصادیق محاربان اقتصادی محسوب می‌شوند، آمده: هزینه‌های مرمت باغ‌های بهائی که از مقاصد گردشگری رژیم غاصب صهیونیستی است (75 میلیون دلار) برآورد شده که عمده هزینه‌های آن توسط بهائیان ایران تأمین‌شده است!!!

با توجه به تحریم اقتصادی ناجوانمردانه ملت ایران، کمک مالی مهره‌های فرقه ضاله بهائیت برای مرمت باغ‌های توریستی رژیم غاصب صهیونیستی جز خیانت چه مفهوم دیگری دارد؟

وقتی سرکرده فرقه ضاله بهائیت،بها، به پیروان خود می‌نویسد: فخری در دوست داشتن و محبت به وطن وجود ندارد دیگر جز وطن‌فروشی و خیانت انتظاری از مهره‌های این فرقه ضاله نمی‌رود. در حقیقت آنچه امروزه در فلسطین اشغالی تحت عنوان باغ‌های بهائی شناخته می‌شود تنها نام این فرقه را یدک می‌کشد و تمام دستاوردهای مادی آن متعلق به رژیم غاصب صهیونیستی است.

اینکه فقیهان و عالمان دین مبین اسلام از معامله و تجارت با مهره‌های این فرقه ضاله بهائیت نهی کرده‌اند بی‌سبب نبوده چراکه امروزه نتایج فعالیت اقتصادی بهائیان را به‌وضوح مشاهده می‌کنیم.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی