رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه شهریور ۲۸ ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸ ق.ظ

پندارهای مبلغان تبشیری مجوزی برای خشونت

رهپویان هدایت: مسیحیت تبشیری جریانی انحرافی است که با تکیه بر خرافات و تخیلات در صدد بسط و گسترش می باشد. مبلغان این جریان بیش از هر چیز بر وهم مخاطب دل خوش می کنند و از این رو مدعی شفا، ملاقات با ارواح و روئیت دیو می باشند. باید توجه داشت تمام این بافته های موهوم مبلغان تبشیری هدفمند است و آنان پس از فریب مخاطب، امور دیگری را دنبال می کنند. اموری که شبکه سازی تکفیری و کشتار بی رحمانه غیر فرقه ای ها ازجمله آن است.

برای نمونه، گروه تکفیری تبشیری موسوم به ارتش مقاومت خداوند که حتی روی داعش را نیز در جرم و جنایت سفید کرده ، ابتدا با طرح ادعاهای فردی به نام اوما آغاز شد. «آلیسا اوما» در 30 سالگی پس از مدت ها ناپدید شدن به ناگاه مدعی شد که از یک سال پیش روح یک افسر ایتالیایی، به نام «لاکوِنا»، به معنای «کلام خداوند» در جسم او حلول کرده است.

 اوما پس از آن نام خود را به «آلیس لاکونا» تغییر داد، تا مدت ها به کار جادوگری و درمان روستائیان مشغول بود. وی پس از مدتی اعلام کرد، تصمیم گرفته ابتدا روح شمال اوگاندا و بعد کل جهان را از پلیدی ها نجات دهد و به این سبب جنگ توام با خشونت را به عنوان تنها راه معرفی کرد. ‌ او گروهی به نام «جنبش روح القدس» را تاسیس کرد و اولین عملیات نظامی علیه دولت مرکزی را ژانویه سال 1987 میلادی آغاز کرد که با شکست سخت و فروپاشی این گروه اواخر همان سال مواجه شد.

یک سال بعد از این شکست، در سال 1988 میلادی «ژوزف کانی»، برادر زاده آلیس لاکونا رهبری این گروه را در دست گرفت و نام آن را به «ارتش مقاومت خداوند» تغییر داد و از سال 1992 میلادی با شعار حمایت از قبایل «آکولی» که در شمال اوگاندا و بخشی از جنوب سودان به صورت پراکنده زندگی می کنند و با هدف تشکیل حکومت دینی مسیحی بر اساس ده فرمان حضرت موسی مبارزات مسلحانه خود را در کشور اوگاندا شروع کرد.

برخی از جنایاتی که شاهدان و حاضران در گروه تکفیری مسیحی ارتش مقاومت خداوند عنوان کرده اند از این قرار است:

1-   شبه نظامیان ارتش مقاومت خداوند با موهای بافته بلند و چاقوهای «بانگا» و فریادهای «تونگ تونگ» به معنای «تیکه تیکه کردن» هنگام به روستاها و مناطق مسکونی حمله می کردند.

2-   کودکان از صدها و هزاران روستاها دزدیده می ‌شدند و از سنین خیلی پایین در این ارتش شروع به کار گرفته می شدند. بهره برداری از کودکان خیلی زود به شاخص ترین و مهمترین ویژگی این گروه تبدیل شد.

3-   کودکانی‌ که‌ از اردوگاه های گروه ارتش مقاومت خداوند نجات یافته اند، می‌ گویند که‌ شورشیان‌ آنها را به‌ تهدید اسلحه‌ وادار می کردند تا کودکان‌ دیگر را بربایند، آنها را بکشند وخون اشان‌ را بیاشامند.

با این وصف طرح ادعاهایی مانند شفا و امثال آن که امروزه مبلغان تبشیری مکرر در صحبت های شان مطرح می کنند از اساس مقدمه چینی برای سازماندهی اقدماتی خشن و ضد انسانی است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی