رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

رهپویان هدایت: فرقه‌های تشکیلاتی مانند بهائیت که از اساس توسط سازمان‌ها جاسوسی پدید آمده‌اند، در میان عموم اقبالی نداشته‌اند و ازاین‌رو مهم‌ترین معضل آنان جذب عضو بوده است. امروزه فرقه ضاله بهائیت علی‌رغم حمایت‌های بین‌المللی نهادهای صهیونیستی و خرج پول‌های کلان در مناطق مختلف جهان نتوانسته موفقیتی در جذب عضو کسب نماید که این امر در پیام‌های صادره از بیت العدل نیز کاملاً آشکار است.

تشکیلات بهائیت برای جبران خلأ کم بود عضو به این نتیجه رسیده که باید تمرکز خود را بر کودکان و اطفال قرار دهد چراکه افراد به بلوغ عقلی و جسمی رسیده هیچ‌گاه پذیرای خرافات فرقه بهائیت نمی‌گردند. در پیام‌های بیت العدل از مهره‌ها خواسته‌شده تا از طریق اطفال و کودکان به والدین نزدیک شوند و از این حربه برای اغفال آنان استفاده نمایند. اینکه می‌بینیم امروزه مهره‌های فرقه ضاله بهائیت در کسوت مادر و فرزند در پارک‌ها و امثال آن حاضر می‌شوند، اقدامی کاملاً هدفمند و تشکیلاتی است.

اما مسئله مهمی که باید به آن توجه کرد این است که تشکیلات بهائیت برای شست‌وشوی مغزی اطفال نیاز به مربی‌های فرقه‌ای دارد و ازاین‌رو بر راه‌اندازی کلاس‌های زیرزمینی تربیت مربی تأکید کرده است. در بخشی از متن تشکیلاتی بهائیان چنین آمده: "هدف آن است که با تکمیل این شاخۀ تخصصی، مربیان به طور کلی دانش قابل‌ملاحظه‌ای در حوزۀ آموزش و پرورش کسب نمایند و مهارت‌های نسبتاً پیشرفته‌ای در زمینۀ برنامه‌ریزی دروس و ادارۀ کلاس به دست آورند"

با این وصف، باید هشیار بود و به این مهره های ضد ایرانی اجازه نداد تا با شست و شوی مغزی اطفال در راستای اهداف فرقه‌ای از آنان سوءاستفاده کنند.(حربه سوءاستفاده از اطفال روشی رایج در میان فرقه‌ها است چنانچه گروه‌های تکفیری و داعشی برای انجام اقدامات تروریستی از کودکان استفاده می‌کنند)

بهائیان که به‌دروغ مدعی تبعیت از قوانین کشور هستند باید بدانند هرگونه اقدام آنان مبنی بر راه‌اندازی کلاس‌های تربیت مربی فرقه‌ای اعلام محاربه علنی با ملت ایران است.

تشکیلات بهائیت قصد دارد تا با شست و شوی اطفال زمینه را برای طرح شوم جامعه سازی فرقه‌ای آماده کنند و با صراحت این مسئله را در پیامی اعلام کرده است: با آگاهی از آرمان‌های کودکان جهان و نیازشان به تعلیم و تربیت روحانی، مساعی خود را گسترش می‌دهند تا گروه‌های روزافزونی را به کلاس‌هایی دعوت نمایند که کانون‌های جذب نونهالان ‌شده و بنیان امر مبارک را در جامعه مستحکم می‌سازد. (بیت العدل اعظم، پیامی به تاریخ ٢١ آوریل ٢٠٠٨)

امروزه طرح جذب عضو و تربیت مهره فرقه‌ای توسط تشکیلات بهائیت از کودکان آغازشده و آنان تمام تمرکز خود را بر این مسئله قرار داده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی