رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

رهپویان هدایت: این روزها در هر کجای دنیا که باشید از یک مسئله حتما اطلاع دارید! جنگ روسیه و اوکراین (در واقع جنگ روسیه و ناتو) در پی حدود یک هفته درگیری روسیه و اوکراین  -که البته قرار نیست این نوشتار به چرایی و علل وقوع این جنگ بپردازد - کشورهای غربی و امریکا با هجمه رسانه ای فراوان و با به خط کردن تمام رسانه ها و خبرنگاران خود سعی نموده اند تمام دنیا را همراه دو رنگ آبی و زرد نمایند! آبی و زردِ پرچم اوکراین! در این بین مسیحیان نیز از هرگونه تلاشی برای همدردی ظاهری با اوکراین دریغ نکرده اند.

در اکثر نقاط دنیا از همدردی با اوکراینی ها سخن گفته می شود و ورزشگاه ها یکی پس از دیگری به رنگ آبی و زرد نورپردازی می شود و اماکن مهم شهرهای غربی به نماد اوکراین تبدیل شده است. کشورها مسابقات ورزشی خود را با روسیه به شکل یک‌سویه کنسل کرده و حاضر به رقابت با این کشور نیستند. یک یا دو تصویر از تخریب دو سه خانه و فردی از اوکراین با صورت زخمی هزاران بار به نمایش در می آید و...

خلاصه در یک کلام پروپاگاندای رسانه ای غرب سعی نموده است جهان را همراه خود کرده و آن را به رنگ آبی و زرد در آورد.

در این بین مسیحیان نیز در دو شاخه و فرقه پروتستان و کاتولیک ادعا نموده اند که برای اوکراین دست به دعا بر می دارند و خواهان پایان دادن به جنگ علیه اوکراین شده اند.

اما جریان روی دیگری نیز دارد. نزدیک به 7 سال از حمله وحشیانه عربستان سعودی و امارات به کمک آمریکا و انگلستان و چند کشور دیگر به مردم مظلوم یمن می گذرد. جنگی خانمان سوز و بسیار دردناک که به هیچ عنوان قابل مقایسه با جنگ اوکراین نیست.

جنگی که اهداف اصلی آن بر خلاف جنگ روسیه و اوکراین که همگی نظامی است، به خاک و خون کشیدن مراسمات عروسی و ختم! زنان و کودکان و در یک کلمه مردم هستند!! جنگی که با محاصره شدید یمن قحطی و بیماری را در این کشور غیر قابل باور نموده و تا کنون ده ها هزار کودک و زن و مرد را به شهادت رسانده است!

در یمن جنگده های امریکایی - فرانسوی، با بمب های امریکایی - انگلیسی فقط خانه ها را بر سر زنان و کودکان خراب می کند و  به طرزی وحشیانه جنایت می کنند. در این جنگ نه یک عکس از صورت زخمی یک نفر بلکه هزاران عکس از تکه تکه شدن کودکان و زنان، از بدن های سوخته شده به دلیل بمباران های پیاپی و ... وجود دارد که هیچ یک برای رسانه های غربی مهم نیست!

اما آیا بعد از این همه جنایت، کشورهای غربی و امریکا، و  مسیحیان بخصوص مسیحیت پروتستان رنگ پرچم یمن را می داند؟! آیا تا کنون جا و مکانی به رنگ قرمز و سفید و سیاه در آمده است؟!

آیا از عربستان و امارات و از امریکا و انگلیس به عنوان هم پیمان و عقبه حمایت تسلیحاتی، بابت این جنایات سوالی شده است تا برسد به محکومیت! آیا فیفا و دیگر کنفدارسیون های جهانی دستور لغو میزبانی مسابقات ورزشی عربستان و امارات یا همراهان اصلی آنان یعنی امریکا و انگلیس را داده اند!؟

برای غرب و سران مسیحی جنگ و خون ریزی هم مهم است که تو چشمانت آبی باشد و رنگ صورتت سفید یا اینکه در گوشه ای از دنیا مسلمان باشی و رنگ چهره ات متمایز!

باید گفت غرب خوی استعمارگری دارد و اربابی به نام امریکا، اما مسیحیان پروتستان و مسیحیت کاتولیک که از انسانیت، صلح، از اخلاق و صداقت آنقدر گفته است که خود هم از گفتن آن خسته شده است! چرا در عمل هیچ نشانی از صفات خودساخته نشان نمی دهد!؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی