رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان


رهپویان هدایت: فعالیت تشکیلات فرقه ضاله بهائیت بر پایه فریب انجام می شود و به این سبب، شعارهایی کلی و عوام پسند توسط مهره های این جریان مطرح می شود. جالب این اینجاست که مهره های این جریان، خود، هیچ پایبندی به عبارات و شعارهایی که عنوان می کنند، ندارند و تنها به دنبال کنترل ذهن افراد بی اطلاع می باشند.

برای نمونه، بهائیان مدعی هستند که دوستدار صلح و رفع جنگ می باشند و فعالیت های خود را در این راستا انجام می دهند. حال نکته اینجاست که بهائیان تنها شعار صلح طلبی را در برابر مخالفان صهیونیسم و دولت های غربی سر می دهند چنانچه در جریان کشته شدن شیرین ابوعاقله نیز تشکیلات این فرقه ضاله که مستقر در فلسطین اشغالی است هیچ واکنشی از خود نشان نداده است.

حال اگر تشکیلات بهائیت به واقع طالب صلح است چرا ولو به حد یک سطر پیام و بیانیه در این خصوص چیزی منتشر نکرده است. تشکیلات بهائیت که مدام و بی گاه برای مراسمات خرافی و اعیاد ساختگی خویش پیام صادر می کند چرا در این خصوص طریق سکوت پیش گرفته است.

حقیقت آن است که تشکیلات جاسوسی و صهیونیستی بهائیت شعارهایی چون صلح و دوری از جنگ را برای خلع سلاح مخالفان صهیونیست استفاده می کند و تا کنون با این بهانه که تبلیغ در فلسطین اشغالی را ممنوع می دانند، هیچ موضعی در خصوص جنگ طلبی صهیونیست ها اتخاذ نکرده است. امروزه در گروه ها و کانال های وابسته به مهره های بهائی، بازنشر خبر از رسانه های اسرائیلی با هدف تنزیه آنان انجام می شود و در واقع، رسانه های بهائی، عوامل پخش و بازنشر هدفمند رسانه های صهیونیستی هستند. با این وصف، شعارهای بهائیان کاملا جهتدار و هدفمند، برای تقویت صهیونیسم به کار گرفته می شود و آنان هیچ اصل اساسی جز این ندارند.

در جریان کشته شدن شیرین ابوعاقله، مهره های رسانه ای فرقه ضاله بهائیت که همواره در شبکه های ماهواره ای برانداز و یا مجامع به ظاهر حقوق بشری غربی حاضر می شوند، این بار طریق سکوت و بی تفاوتی پیش گرفته اند و به گونه ای رفتار می کنند که گویی هیچ اتفاق خاصی نیافتاده است.

آن دسته از مهره های رسانه ای فرقه ضاله بهائیت که به نقد نازیسم و فاشیزم می پردازند وقتی به صهیونیسم می رسند زبان شان الکن می شود به گونه ای که گویی از اول گنگ به دنیا آمده اند. اگر کسی از اعضاء این فرقه، فطرت خویش را به کلی تباه نکرده باشد، با دیدن این رویه باید طریق توبه پیشه کند و به افشاگری پیرامون نقشه های این فرقه ضاله بپردازد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی