رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه آبان ۸ ۱۴۰۱، ۱۰:۳۷ ق.ظ

ترور و کتمان آموزه هایی مبنایی در بهائیت

رهپویان هدایت: بهائیت از اساس برای مقابله با ارزش ها و مقدسات اسلامی اعلام موجودیت کرد و با همین هدف مبانی خود را پی ریزی نمود. سرکردگان بهائیت مانند باب، قره العین، حسینعلی نوری و ... که مدعی دین و احکام جدید بودند، ابتدا به نفی اسلام پرداختند و در همین راستا از ابزارهایی چون ترور، استفاده کردند.

قرة العین که به گفته عباس افندی سری پر شور داشت و فکر ولوله و آشوبی، عموی خود را به دلیل مخالفت با شیخیه و بابیه دشمن می داشت و طبق اسناد تاریخی در ترور او دخیل بوده است. البته مسئله ترور در بابیه و بهائیت محدود به قره العین نماند و جدای از جنایات بابی ها در مناطق مختلف کشور، سردمداران فرقه خود برای کسب مسند ریاست جریان، قصد جان یکدیگر را داشتند.

شوقی افندی در این باره می نویسد: میرزا یحیی در سال 1282 (ه - ق) در فنجان چای برادر سم ریخت کسالت شدیدی در بدن میرزا حسینعلی ایجاد شد و تا آخر حیات به ارتعاش دست مبتلا بود.( صفحه ی 229 - 244 قرن بدیع جلد دوم.)

در حقیقت رسم بهائیت، ایجاد نزاع و برادرکشی است چنانچه آباء آن ها یعنی بابی ها نیز در مناطقی چون مازندران و زنجان به اقسام جنایات، مانند مثله کردن اجساد کشته شدگان پرداخته اند. عباس افندی، سرکرده بهائیت در توجیه جنایت بابی ها می نویسد:

 در یوم ظهور حضرت اعلی [=باب] منطوق بیان، ضرب اعناق و حَرقِ کتب و اوراق و هَدمِ بِقاع و قتل عام الا مَن آمن و صدَق بود. یعنی، در زمان باب، محتوای کتاب بیان وی، دستور به زدن گردنها و سوزاندن کتاب ها و اوراق و انهدام مراکز و قتل عام مردم بود و تنها کسانی مشمول این حکم نمی شدند که به باب ایمان آورده و آیین وی را تصدیق کنند

بهائیت نیز که امتداد بابیه است به ترور پنهان مخالفان روی آورد چنانچه ادوارد براون در مقدمه نقطة الکاف، ص 85 می نویسد: سیداسماعیل زواره، در سال 1284 هجری در مسیر بغداد به قتل رسید. وی علت قتل او را برائت از بهائیت دانسته است چرا که او، چندین بار شاهد اعمال نامشروع پیروان بهائیت بوده و قصد داشت برای توبه و برائت از بهائیت، به کاظمین برود.

نسیم نجفی اقدم، بهائی ساکن آمریکا با یک اسلحه کالیبر ۹ میلیمتری در دفتر یوتیوب تیراندازی کرد و سه نفر را نیز زخمی نمود. این عضو فرقه ضاله بهائیت پس از انجام عملیات تروریستی با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

امروزه مهره های بهائی با ترغیب به اغتشاش در صدد هستند تا بستری برای بروز رفتارهای خشن ایجاد کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی