رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: تشکیلات بهائیت همواره سعی دارد تا در مشکلات و معضلات، اهداف خود را دنبال نماید و از این رو نگاهی صرفا ابزاری به امور دارد. مسئله مهم اینجاست که اهداف تشکیلات بهائیت نیز سنخیتی با مقاصد و خواسته های عموم مردم ایران ندارد و اتفاقا در برابر آن است.

در تشکیلات بهائیت، اهداف اصلی به حاشیه راندن ارزش های اسلامی و جایگزین کردن فرهنگ غربی به جای فرهنگ اسلامی است و این درحالی است که عموم مردم ایران، مسلمان و پایبند به رسوم فرهنگی خویش هستند.

امروزه تشکیلات بهائیت می کوشد تا با کتمان اهداف فرقه ای خود، از مشکلات و دشواری ها به نفع مقاصد خویش استفاده کند و چنین تظاهر نماید که گویی دغدغه ای مشترک با عموم مردم ایران دارد. جالب است، سردمداران بهائیت به طور علنی ابلاغ کرده اند که اعضاء فرقه هیچ سنخیتی با عموم مردم ایران که مسلمانان هستند، ندارند وباید از آن ها اجتناب کنند.

بها، خدای خودخوانده بهائیان می نویسد: اِعلَم بِاَنَّ اللهَ حَرَّمَ عَلَی اَحِبّاءِ اللهِ لِقاءَ المُشرکینَ و المنافقینَ (بدان که خداوند ملاقات مشرکان و منافقان را بر محبان خداوند حرام نموده است.) (اشراق خاوری،مائده آسمانی، ج۴،باب۸، لوح مباهله،ص۲۸۰ )

باید دانست مقصود بها از مشرکان و منافقان، کسانی هستند که به عضویت این فرقه ضاله در نیامده اند و با این تعبیر، عموم مردم ایران جزو کسانی محسوب می شوند که بهائیان نباید با آن ها ملاقات کنند. با این وصف، این تعبیر تشکیلات بهائیت یعنی عبارت داستان ما یکی است، کذب محض می باشد و صرفا برای عوام فریبی است.

چگونه است که سرکردگان بهائیت می گویند بهائیان نباید با غیر هم مسلکان دیدار کنند و با این حال تشکیلات بهائیت می گوید داستان ما یکی است!!! اتفاقا داستان بهائیان و تشکیلات جاسوسی آن ها با عموم مردم ایران کلا متفاوت است و هیچ سنخیتی با آن ندارد. بها، خدای خود خوانده بهائیان جمیع کسانی که حاضر به عضویت در تشکیلات جاسوسی بهائیت نشده‌اند را انفس خبیثه خطاب می‌کند. وی در این خصوص می‌نویسد: بر هرنفسی لازم است از انفس خبیثه مشرکه اجتنباب نماید.(اشراق خاوری،مائده آسمانی، ج۸مطلب ۵۳، ص ۳۹)

این عبارات سرکردگان بهائیت به خوبی نشان می دهد که داستان آن ها از اساس چیز دیگری است و به دنبال امور دیگری بوده اند که این امور به هیچ وجه دغدغه عموم مردم نبوده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۲۰
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی