رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه تیر ۳ ۱۴۰۳، ۰۹:۴۱ ق.ظ

ایران قوی، کابوس دشمنان

رهپویان هدایت: جریان مسیحیت صهیونیستی، از بدو پیداش رژیم منحوس صهیونیستی از حامیان اصلی آن بوده و می توان گفت بدون پشتیبانی جریان مذکور هیچ گاه کشوری جعلی به نام اسرائیل نمی شد.

این وابستگی دوسویه موجب شده که حفظ امنیت  رژیم صهیونیستی و استمرار حیات مصنوعی آن از خطوط قرمز جریان مسیحیت تبشیری محسوب شود. تا جایی که مسیحیان هرکاری انجام می دهند که امنیت یهودیان اسرائیل دچار خدشه نشود.

هم اینک اصلی ترین مانع در انجام برنامه های کلان صهیونیست ها در جهان و مهم ترین خطر برای حیات رژیم جعلی صهیونیستی، کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

بر همین اساس هرگونه عملی که موجب تقویت قدرت و اقتدار ایران اسلامی در جهان شود از سوی جریان مسیحیان صهیونیست مورد بایکوت و تحریم قرار می گیرد، از جمله مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری که به نمادی از مردم سالاری دینی درکشور ما تبدیل شده است.

چنانچه در نظر رهبر معظم انقلاب این به عنوان یکی از ارکان اصلی پیشرفت کشور مطرح شده است. ایشان چنین فرموده اند:

"... اگر بخواهیم راجع به اهمّیّت انتخابات پُرشور و قوی عرض کنیم، باید بگوییم انتخابات قوی و پُرشور یکی از ارکان اداره‌ی درست کشور است، یکی از ارکان اصلی پیشرفت کشور است، یکی از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت است؛ انتخابات قوی این خصوصیّات را دارد."

ایشان در مورد دیگری ضمن اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای شکست ملت ایران چنین می فرمایند:

"...همه با همّت؛ اما با حسن خلق و روشن‌بینی و امید و روی خوش و دل خوش با این قضیه مواجه شوند؛ آرای زیادی را در صندوقها بریزند و رئیس جمهور را با رأی بالایی ان‌شاءاللَّه انتخاب کنند تا دولت و رئیس جمهور آینده، دستشان باز باشد و بتوانند با پشتوانه‌ی عظیم آرای ملّت، کشور را بسازند و دیگرانی که در بیرون از مرزها همیشه منتظرند تا نقص کوچکی در ملت ما ببینند و آن را چند برابر بزرگ کنند، آنها هم از این‌که بتوانند این کار را انجام دهند، مأیوس شوند."

دقیقا به همین دلیل و اهمیت انتخابات در ساختن ایرانی قوی و مقتدر است که تمام جریان های معاند و براندازی اعم از سلطنت طلب، منافقین و فرقه های تشکیلاتی چون بهائیت و مسیحیت صهیونیستی همسو با دشمنان ایران از جمله رژیم صهیونیستی در تلاش هستند که مشارکت مردم در این امر حیاتی را کاهش دهند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی