رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه تیر ۲۷ ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴ ق.ظ

بحران در سازمان‌های تبشیری فارسی زبان

مسیحی‌سازی مسلمانان و گسترش مسیحیت صهیونیستی از اولویت‌های کلان جریان مسیحیت صهیونیستی در منطقه خاورمیانه و میان کشورهای مسلمان است.

این اقدام در راستای تامین منافع کشورهای سلطه گر و همچنین تامین امنیت رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه صورت می‌گیرد و بر همین اساس کشورهایی چون آمریکا و انگلیس به صورت مستقیم و غیر مستقیم از سازمان‌های تبشیری بین‌المللی حمایت‌های گسترده‌ای مالی، سیاسی و رسانه‌ای انجام می‌دهند.

سازمان های مذکور در ادامه اقدامات خود، بنا به نیاز در جوامع مختلف سازمان‌هایی با زبان و فرهنگ بومی مناطق مورد هدف تاسیس می‌کنند، در مورد کشور ما ایران نیز این رویه منجر به تاسیس و استمرار فعالیت سازمان‌های تبشیری فارسی زبان شده است.

بخش مهمی از سازمان‌های مذکور در کشور انگلیس حضور دارند و عملاً این کشور به قطب اقدامات تبشیری علیه ایران اسلامی تبدیل شده است. از جمله اقدامات این سازمان‌ها ارائه آمار کذب و جعلی از موفقیت در جذب ایرانیان به مسیحیت بوده و نکته قابل توجه اینکه برای اثبات ادعاهای مذکور هیچ سند قابل توجهی ارائه نمی‌شود.

بررسی ها نشان می دهد هدف از ارائه این قبیل آمارها و گزارشهای موهوم، تنها جلب حمایت سازمان‌های تبشیری بین المللی و استمرار حمایت مالی آنان از سازمان های فارسی زبان می‌باشد.  مسئله ای که حتی اعتراض برخی از عناصر فعال جریان را نیز به همراه داشته است.

از جمله می توان به سازمان صهیونیستی ماده 18 اشاره کرد که ذیل اقدامات سازمان تبشیری درهای باز (open doors) در راستای مظلوم نمایی وضعیت اقلیت های مذهبی در داخل کشور و اعمال فشارهای حقوق بشری بر مردم کشورمان فعالیت می کند.

یکی از این عناصر در واکنش به اقدامات مغرضانه مذکور چنین می نویسد:

"...سازمان مسیحی حقوق بشری با گزارش های غلط، با اطلاع و دانسته غیر مسیحیان را مسیحی اعلام می کنند و به جامعه غیر مسیحی دنیا ارایه می دهند و به همین دلیل آمار جفا بر مسیحیان در ایران بصورت خودکار بالا می رود. این سازمان حقوق بشری به اصطلاح گنجشک را رنگ می کنند و به جای قناری می فروشند. هرچه نقد، اعتراض و صدا در می آوریم که این کار را نکنید اما گردن کلفت و پول و قدرت نمی گذارد چشمها به سوی حقیقت متمایل بشوند."

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی