رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه مرداد ۱۴ ۱۴۰۳، ۱۰:۵۵ ق.ظ

افول مسیحیت در غرب

مسیحیت به واسطه انحرافات گوناگون اعمال شده و خطاهای جبران ناپذیر سران آن به قدری در غرب مورد آسیب قرار گرفته که جریان های ضد دین به بهانه آزادی و برابری، به راحتی به آن و نمادهایش از جمله حضرت مسیح(ع) هرگونه توهین و اهانتی را ابراز می‌کنند.

در حقیقت شروع پایان مسیحیت را باید از آغاز انحراف در آن و تولد شوم مسیحیت پروتستان دانست که مبانی آن برای اولین بار توسط مارتین لوتر معرفی شدند. پروتستان در زبان فرانسه به معنی معترض و مخالف سرسخت است و به این به آنها پروتستانیسم گفته می‌شود که آنها در مقابل شماری از قوانین کلیسای کاتولیک رومی ایستادند.

آنها ادعا می‌کنند که دستورات دینی را مستقیما از کتاب مقدس استخراج می‌کنند، اما به رغم این ادعا انحرافات عدیده ای در مسیحیت ایجاد کردند که به مرور موجب رسوخ و گسترش خرافات گوناگون در آئین مسیحیت گردید.

این روند از سوی پروتستان ها همراه با اشتباهات جریان کاتولیک در جوامع غربی به مرور موجب سقوط ایمان مسیحی و ارزشهای آن در این جوامع شد.

از جمله آخرین و مهمترین موارد این اقدامات موهن علیه مسیحیت در غرب می توان به برگزاری مسابقات المپیک در کشور فرانسه و افتتاحیه پر از توهین آن اشاره کرد. این توهین ها با پرداختن به تابلوی شام آخر و بازسازی آن با عوامل منحرف اخلاقی به اوج خود رسید.

این تابلو که به ایتالیایی L'Ultima Cena معروف است یکی از دیواره‌نگارهای لئوناردو داوینچی ایتالیایی است که نشانگر صحنه‌هایی از شام آخر از مسیح (ع) است آنطور که انجیل به آن اشاره کرده است.

این اتفاق موجب اعتراضاتی در میان مسیحیان به خصوص در کشور فرانسه شد، اما جا دارد این مسیحیان از خود سئوال کنند که چرا باید اجازه چنین اقدامات موهنی علیه مسیحیت به بهانه آزادی داده شود؟!

جریان مسیحیت اعم از کاتولیک و پروتستان در سده اخیر چگونه عمل کرده اند که ارزش‌های جامعه به سمت توهین به آنها تمایل پیدا کرده و این مسئله دیگر به عنوان خطوط قرمز جوامع مذکور محسوب نمی شود؟!

جریان‌های مسیحی تحریف شده، همواره مخالف دخالت دین در امور سیاسی هستند و حال که همین سیاست بدون دین؛ مسیحیت را مورد اهانت قرار می‌دهد جریان های مذکور اعتراض می‌کنند. به نظر می رسد مسیحیت در غرب رو به افول است و افول آن از زمانی شروع شد که سیاست و مذهب را از هم جدا دانستند و به اسم آزادی تمام ارزشهای انسانی و اخلاقی زیر پا گذاشته شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی