رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه اسفند ۲۰ ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶ ق.ظ

فرق تصوف سد راه شناخت اسلام ناب محمدی

 

با گسترش علم و فنّاوری در جهان امروز، بشریت بیش از گذشته به اهمیت ادیان الهی پی برده و شگفتی‌های خلقت را در تعالیم الهی مشاهده می‌کند. انسان عصر حاضر بر اساس فطرت ذاتی که از سوی خداوند متعال به وی ارزانی شده است به‌سلامتی روح و جسم خود بیشتر فکر می‌کند. اسلام به‌عنوان کامل‌ترین و جامع‌ترین دین الهی در عصر حاضر شناخته‌شده است و جهانی‌شدن اسلام یکی از حقایق عصر حاضر است.

 

 

با انتشار و ترویج معارف و تعالیم اسلامی، زمینه آشنایی غیرمسلمانان با شریعت اسلامی مهیا شده و طبق آمارهای جهانی، جمعیت آماری مسلمانان در حال افزایش چشمگیری است. در شرایط کنونی، دشمنان و معاندین اسلام ناب محمدی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند ازآنچه که مبین حقیقت شریعت اسلام محمدی است، جلوگیری کنند و مسلمانان را در یک مسلک انحرافی و جعلی به‌ظاهر دین‌داری مشغول کنند.

 

 

امروز فرقه‌های صوفیه با جعلیات ساختگی مهم‌ترین بازوی اجرایی این سناریوی جهانی هستند. مریدان فرق تصوف با حفظ ظواهر دینی و ترویج کلیات دین اسلام، سعی می‌کنند به مخاطبین خودالقا کنند که این همان اسلام حقیقی است که از پیامبر اکرم (ص) به ما رسیده است. اگر اسلام ناب محمدی به‌طور دقیق و صحیح به جهانیان عرضه شود، هیچ مجالی برای مسلک‌های انحرافی همچون صوفیه نمی‌ماند.

 

 

آموزه‌ای انحرافی مانند رقص سماع، مرید و مراد بازی‌های فرقه‌ای، جلسات غیرمذهبی خانقاهی، قطب پرستی و امثالهم در میان فرقه‌های صوفیه، همگی در لباس و ظاهر یک مسلمانان معتقد به یگانگی خداوند متعال و نبوت پیامبر اعظم (ص) جلوه‌نمایی می‌کند. یکی از اهداف ترویج مسلک درویشی گری در میان مسلمانان این است که سره از ناسره برای عموم مردم شناخته نشود و آنان از حقیقت شریعت اسلام ناب محمدی دور بمانند و با اتلاف عمر و سرمایه‌شان، توان جبران و برگشت از آن‌ها گرفته شود.

 

 

 به‌عنوان نمونه، عناصر به‌ظاهر تحصیل‌کرده فرقه نعمت الهیه در اماکن دانشگاهی و کرسی‌های علمی، به شیوه‌های مختلف درصدد هستند عرفان و تصوف فرقه‌ای را بدون مطابقت با شریعت اسلام ناب محمدی به‌عنوان یکی از راه‌های گفتگوی‌های بین ادیان الهی مطرح کنند. این عناصر فرقه‌ای مدعی هستند که امروز شریعت اسلام ناب محمدی نمی‌تواند زمینه گفتگوی ادیانی را فراهم کند بلکه فقط عرفان ابداعی اقطاب و مشایخ فرقه نعمت الهیه، این بستر را مهیا می‌کند.

 

 

با تحقیق و شناخت دقیق شریعت اسلام ناب محمدی، به‌راحتی می‌توان زوایا انحرافی و ابعاد جعلی و منسوخ فرقه‌های صوفیه را شناخت. کلام را با فرمایشات حاج سید ابراهیم میلانی در خصوص تحرکات فرقه‌های صوفیه به پایان می‌رسانیم. ایشان در کتاب ولایت نامه مرقوم نمودند: مشایخ صوفیه مانند ملا سلطان گنابادی و راز شیراز ذهبی با نوشتن ولایت نامه به‌طورکلی اصول ولایت با امامت شیعه را بسیار ظریف که قابل‌فهم هم نباشد، دست‌کاری نموده‌اند.

 

 

 

التماس تفکر


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی