رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مرداد ۲۴ ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲ ب.ظ

وجدان های بیجان بهائیان در مسئله فلسطین


بهائیان در جوامع بین المللی، با کلیدواژه هایی چون حقوق بشر و امثال آن علیه ملت ایران به نفرت پراکنی می پردازند درحالی که تا کنون، یک مورد نیز پیرامون جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سخنی نقادانه نگفته اند

وقتی سرکرده فرقه ضاله بهائیت،بها، به پیروان خود می‌نویسد: فخری در دوست داشتن و محبت به وطن وجود ندارد دیگر جز این رویه یعنی ایران ستیزی و صهیونیست پرستی انتظاری از مهره‌های این فرقه ضاله نمی‌رود. البته از همان ابتدا سرکردگان بهائیت و تشکیلات این نحله در پیوند دوستانه با صهیونیست ها بودند چنانچه در یکی از نشریات بهائی آمده:

«با نهایت افتخار و مسرت، بسط و گسترش روابط بهائیت با اولیای امور [جمعی از دوستان بهائی] دولت اسرائیل را به اطلاع بهائیان می رسانیم. آنها احساسات صمیمانة بهائیان را برای پیشرفت دولت مزبور به بن گوریون ـ نخست وزیر اسرائیل ـ ابراز نموده، او در جواب گفته است: از ابتدای تاسیس حکومت اسرائیل، بهائیان همواره روابط صمیمانه ای با دولت اسرائیل داشته اند

(منصوری، جواد، تاریخ قیام پانزدهم خرداد به روایت اسناد، ج1، ص 332.)

یکی دیگر از نشریات فرقه ضاله بهائیت در همین موضوع می نویسد: روزنامه‌های ایتالیا در اهمیت امر مبارک مقالاتی نوشتند. حتی بشارات حضرت بهاءالله را به جهت بنی‌اسرائیل و عزت و اجتماع آنان را در سرزمین موعود و اسرائیل یادآوری نموده بودند.( هنگ بدیع، نشریه جوانان بهائی ایران، سال 1347، ش7 و 8، ص209)

اینکه امروزه مهره های فرقه ضاله بهائیت مانند سیمین فهندژ صرفا علیه ایران به سیاه نمایی می پردازند و در مسئله فلسطین چنان رفتار می کنند که گویی هیچ نزاعی در کار نیست، ریشه در مبانی باطل فرقه ضاله بهائیت دارد. در واقع گفته ها و نوشته های سرکردگان بهائیت به حدی قاتل وجدان و ظلمانی است که اعضاء این فرقه را در خصوص جنایت های صهیونیست ها خنثی کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۵/۲۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی