رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: رضا صفا که چندی است، به شدت از دست بقیه سران تبشیر و مسیحیان ایران خشمگین است، این بار نیز به دفاع از خود در برابر انتقاداتی که از وی می شود، پرداخت.

یکی از محورهای اختلافی بین مسیحیان، که رضا صفا مورد تهاجم سران این فرقه قرار می گیرد، دعا به زبان ها است که وی به صورت ضمنی، وجود اعتقادات مختلف در این باره را قبول کرد.

در بخش هایی از این برنامه، وی گفت، یک نفر می گوید که دعا به زبان ها برای امروز است و یکی  هم می گوید که برای تلویزیون نیست.

وی با حمله به فرقه برانهامیست ها گفت، گروهی می گویند باید دنبال افراد معجره گر مثل برانهام بروید و اینها انسان را بزرگ کرده اند؛ این در حالی است که فرقه مسیحیت، حضرت عیسی(ع) که انسان است را خدا می دانند.

جالب است، مثل همیشه، حمله به اعتقادات و آداب و رسوم ایرانیان، بخش هایی از مهمل بافی های وی را تشکیل می داد.

البته این اولین باری است که اختلافات بین سران این فرقه، به شبکه های ماهواره ای کشیده می شود. در گذشته نیز موارد متعددی از تکفیر افراد در بین آنها علنی شده است.

افتادن این فرقه به چاه تفرقه و اختلاف در حالی است، که از زمان ظهور اسلام تاکنون، آنها در پی ایجاد اختلاف در بین مسلمانان و حاکم شدن بر آنان بوده اند.

آن ها وحدت اسلامی که آرمان مسلمانان است و در قرآن نیز به آن اشاره است، را یکی از اصلی ترین موانع پیش روی اردوگاه صلیبی برای پیشبرد اهداف شیطانی خود می دانند.

با توجه به اینکه تشکیل امت واحده مسلمانان، می تواند به عنوان الگویی حتی برای غیر مسلمانان در برابر زیاده خواهی های استعمار گران باشد، از این رو تمامی تلاش خود را برای ضربه زدن و زدودن این امر مهم به کار گرفتند.

گفتنی است، بنا به آمارهای رسمی هزاران فرقه مختلف مسیحی پروتستان فقط در آمریکا، وجود دارد که در برخی موارد، هیچ گونه نقطه اشتراکی با هم ندارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی