رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: مسیحیت که خود دچار تحریفات متعدد شده است و از این درد تاریخی در رنج و عذاب است، تلاش دارد با منحرف کردن عقاید اسلامی و مقدسات، خود را از موضع انفعال خارج کند.

کلیسا بارها کوشیده است تا تاریخ پر فراز و نشیب اسلام را مورد تحریف قرار دهد. توطئه ای که با همیاری و همکاری شرق شناسان غربی صورت پذیرفت، کتمان و گاه واژگون جلوه دادن تاریخ اصیل اسلام است.

بیشتر تاریخ هایی که مستشرقان نوشته اند، برجسته سازی مواردی است که در بیداری و هوشیاری امت اسلامی و جوامع انسانی تحت سلطه تاثیری نخواهد داشت.

این فرقه منحرف، از ذکر تاریخ قیام های مسلمانان، تفکرات رهبران جوامع مسلمانان، مبارزات دانشمندان و اندیشمندان اسلامی، مجالس درس بزرگان و شیوه های زندگی و سیر و سلوک آنها و تاریخ علم و تمدن اسلامی و اخلاق و انسانیت مسلمانان به شدت گریزان است.

بر عکس، مواردی همچون کاخ ها، خیابان ها، کاسه و ظرف ها، حرمسرای حکام، اسامی پادشاهان و خدم و حشم آنان را ذکر می کنند تا مبانی اصیل اسلامی در پشت پرده تحریفات و برجسته سازی فروعات به بوته فراموشی سپرده شود.

تمام کوشش این فرقه آن است تا حقوق اسلامی، اقتصاد اسلامی، کلام اسلامی و دیگر علوم و عقاید انسان ساز اسلام، در حاشیه برود تا انسان های ظلمت زده غرب، از حقانیت اسلام ناب، بی خبر بمانند.

آنها به توصیه جاسوس انگلیس مستر همفر، همیشه به دنبال رسمیت بخشیدن به تاریخ مسیحی در کنار تاریخ هجری در بین مسلمانان هستند.

این جریان استعماری، با بررسی و تحقیق فراوان بر روی منابع اسلامی، به این نتیجه رسیده است، که باید معانی و تفاسیر غلط و انحرافی را جایگزین محتوای اصیل اسلامی کند.

در این راستا آنها با پوشش اسلامی وارد شده و با نقد مفاهیم، بررسی اصطلاحات اسلامی و برداشت های تاریخی از رسیدن مفاهیم عمیق اسلامی به غیر مسلمانان و مسیحیان جلوگیری می کنند.

مستر همفر، مسیونر وزارت مستعمرات انگلیس،که نقش اصلی را در ایجاد فرقه ضاله وهابیت ایفا کرد، پیشنهادات راهبردی را برای ضربه زدن به اسلام، به سران کشورهای نظام سلطه، ارائه کرده است.

گسترش محرمات اسلام در جوامع اسلامی، یکی از راهبردهای فرقه مسیحیت برای جلوگیری از پیشرفت اسلام است. آنها با رواج برخی تفاسیر غلط، سعی در حلال جلوه دادن محرمات را دارند.

این فرقه با توجیه پیشرفت اقتصادی، ربا را بین مسلمانان رواج می دهند. چون سیستم پیشرفته اقتصاد بدون ربا در اسلام، یکی از موانع اصلی در مقابل ریشه های ویران لیبرال سرمایه داری غرب، است.

در این باره مستفر همفر می گوید: باید ربا را به هر صورتی که شده است در میان مسلمانان رواج دهیم، زیرا که این عمل علاوه بر آنکه موجب ویرانی اقتصاد آنان می گردد،سبب جرات یافتن مسلمین در مخالفت با قرآن نیز خواهد شد.

گفتنی است هم اکنون جریان مسیحیت صهیونیستی با به کار گیری تمامی ابزارهای ممکن، به دنبال ایجاد تحریف در تاریخ و عقاید اسلامی است و در این راستا با استفاده از مجریان و کارشناسان وابسته در شبکه های ماهواره ای، سعی در القای وجود تحریف در اسلام را دارند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی