رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
پنجشنبه بهمن ۲۱ ۱۴۰۰، ۱۰:۱۲ ق.ظ

توهمات یک ذهن بیمار و مهره مسیحیت صهیونیستی

رهپویان هدایت: امروزه شبکه های مسیحیت صهیونیستی بر قوه وهم و تخیل بیننده امید بسته اند و سعی می کنند تا از این طریق بتوانند افراد را به جانب خود جذب نمایند. ترتولیانس، از تئولوژیست های مسیحی است که آشکارا عقل را عاجز معرفی کرده چراکه به عقیده وی، در نتیجه رویکرد خردورزانه به مسیحیت، ایمان زوال خواهد یافت!!!

این درحالی است که در اسلام، عقل به عنوان حجت و رسول باطنی مورد تمجید قرار گرفته و در منابع روایی مانند اصول کافی بابی تحت این عنوان نوشته شده است.

پیامبر صلی الله علیه و آله می فرمایند :اِنَّما یُدْرَکُ الْخَیْرُ کُلُّهُ بِالْعَقْلِ، وَ لا دینَ لِمَنْ لا عَقْلَ لَهُ؛ همه خوبى ها با عقل شناخته مى شوند و کسى که عقل ندارد، دین ندارد. [تحف العقول، ص ۵۴]

امیرالمومنین می فرماید: الْعَقْلُ یَهْدِی وَ یُنْجِی وَ الْجَهْلُ یُغْوِی وَ یُرْدِی. امام على علیه‌السلام فرمودند: خرد ، هدایت می‌کند و نجات می‌بخشد ، و نادانی، گمراه می‌سازد و پَست می‌گرداند.( غرر الحکم و درر الکلم، تمیمى آمدى، ص۱۲۴)

در برابر این نگرش اسلامی، فرقه های ساختگی از اساس با تفکر و خرد ورزی مخالف هستند چراکه حیات این جریانات در گریز از عقلانیت است. مبلغان مسیحیت صهیونیستی با خیال پردازی های کودکانه در صدد هستند تا افراد را فریب دهند و در همین راستا نیز اخیرا یکی از این مهره ها عنوان کرده که موفق شده خشم، غضب، دروغ و این قسم اخلاقیات را ببیند و چهره های آن ها را مشاهده کند!!!!

این مهره مسیحیت صهیونیستی درحالی به این دروغ پردازی ها مبادرت می کند که شبکه ماهواره ای وی مخاطب چندانی ندارد و به این دلیل است که وی در صدد برآمده تا با این کارها بینندگان خود را افزایش دهد.

سایر شبکه های فارسی زبان مسیحیت صهیونیستی نیز رویه ای مشابه این دارند و البته آن ها از مرتبه گزافه گویی های مبلغان شان فراتر رفته اند و از مخاطبان خواسته اند که با آن ها تماس بگیرند و تخیلات خود را تعریف کنند. مبلغان مسیحیت صهیونیستی نام این فرایند خیال پردازی را شهادت دادن گذاشته اند و با این قسم کارها زمان برنامه های شان را پر می کنند.

در واقع، مبلغان مسیحیت صهیونیستی از ابزار خیال پردازی با هدف جذب مخاطب استفاده می کنند چراکه در این شیوه، گوینده هر حرف و توهمی را می تواند بدون نیاز به اثبات صحت آن اظهار دارد. به عبارتی ادعاهایی که در این برنامه ها مطرح می شود از مقوله اثبات پذیر و ابطال پذیر نیست که در نتیجه آن، هیچ دلیلی نمی توان بر صحت این امور اقامه کرد.

پس مسئله خردستیزی و عقل گریزی که مبلغان مسیحیت صهیونیستی به آن دامن می زنند ریشه در این رویه دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی