رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه مهر ۱۹ ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵ ق.ظ

حلقه‌های شیطانی فرق تصوف

رهپویان هدایت: بهترین راه برای شناخت و تبیین انحرافات فرق تصوف، استفاده از معارف ناب اسلام محمدی است. در سیره و روایات معتبر نقل‌شده از پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) و ائمه معصومین (علیهم‌السلام) به‌صراحت ظاهرسازی و فریبکاری‌های فرقه صوفیه را برای امروز ما روشن کردند. به‌عنوان نمونه در کتاب الاثنی عشریه نوشته مرحوم شیخ حر عاملی ره در خصوص رد صوفیه، پیشگویی پیامبر اکرم (ص) در خصوص مجالس صوفیه را ذکر نموده است.

پیامبر اعظم (صلی‌الله علیه و آله و سلم) می‌فرمایند: روز قیامت بر پا نشود تا آنکه قومى از امت من به نام «صوفیه» برخیزند آن‌ها بهره‌ای از دین من ندارند، آن‌ها براى ذکر دورهم حلقه می‌زنند و صداهاى خود را بلند می‌نمایند و گمان می‌کنند بر طریقت و راه من هستند، نه بلکه آنان از کافران نیز گمراه‌ترند و آنان را صدایى مانند صداى حیوان است.

امروز این پیشگویی حضرت رسول صلوات‌الله‌علیه محقق شده و در اقصی نقاط سرزمین‌های اسلامی، مجالس خانقاهی و درویشی فرق تصوف مشاهده می‌شود که عیناً به دور یکدیگر حلقه می‌زنند و مراسم ذکرگویی‌شان را با صدای بلند برگزار می‌کنند. مهم‌تر این است که پیامبر اسلام، خط و مشی فرق تصوف را به‌طور کامل نفی نموده و حتی آنان را از کافران گمراه‌تر معرفی کرده است.

امروز مجالس خانقاهی دراویش خاکسار، اهل حق و سایر فرقه‌های صوفیه، مصداق بارز و عینی این حدیث نورانی هستند. در مجالس خانقاهی دراویش خاکسار با شباهت سازی اماکن خانقاهی‌شان، به بهانه بزرگداشت اهل‌بیت عصمت و طهارت، به دور همدیگر جمع شده و به شیوه‌های غیر اسلامی در حالت رقص و آواز، ساعت‌ها به ذکرگویی مشغول شده و به‌طور کامل از حالت عادی خارج می‌شوند.

آیا این‌قدر وقت و نیرو صرف کردن برای یک ذکرگویی ساده عاری از هرگونه رشد معنوی و تربیت اسلامی مبتنی بر معارف و سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت، امر عقلانی به نظر می‌رسد؟ آیا این شیوه متداول در فرق تصوف به حلقه‌های شیطانی نزدیک نیست؟

قضاوت با شما

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۷/۱۹
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی