رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه آذر ۲۷ ۱۳۹۸، ۰۵:۰۳ ب.ظ

حکم جنجالی بیت العدل


رهپویان هدایت: بیت العدل واقع در اسرائیل که امروزه وظیفه جاسوس پروری و ماله کشی بر رفتارهای شنیع اعضای این فرقه را دارد نیز ازدواج با محارم را با ایجاد شرایط عرفی کاملا مجاز معرفی می کند. در پیام 15 ژانویه 1981 بیت العدل آمده است: «‌از ما راجع به محدودیت‌های حاکم بر ازدواج با اقارب‌، سوای موردی که ازدواج با زن پدر را ممنوع می‌سازد‌، سوال کرده‌اید. بیت‌العدل همچنین خواسته‌اند به اطلاع شما برسانیم که آن معهد اعلی، هنوز موقعیت را برای صدور قوانین تکمیلی راجع به ازدواج با اقارب‌، مقتضی نمی‌داند. بنابر این در حال حاضر تصمیم‌گیری در این مورد بعهده خود نفوس مومنه محول شده است.

بافته ها و ساخته های انحرافی سردمداران بهائیت به حدی است که امروزه حتی بی بند و بار ترین مردمان جهان نیز نمی توانند گفته های آنان را قبول کنند. عدم تحریم ازدواج با محارم از جمله همین انحرافات می باشد که حتی بدترین نوع اوباش نیز حاضر نیستند چنین فعل ننگینی را انجام دهند. این در حالی است که سردمداران بهائیت هیچ ممانعتی از چنین کاری در گفته ها و نوشته هایشان ندارند.

جالب اینجاست، بیت العدل واقع در اسرائیل که امروزه وظیفه جاسوس پروری و ماله کشی بر رفتارهای شنیع اعضای این فرقه را دارد نیز ازدواج با محارم را با ایجاد شرایط عرفی کاملا مجاز معرفی می کند. در پیام 15 ژانویه 1981 بیت العدل آمده است: «‌از ما راجع به محدودیت‌های حاکم بر ازدواج با اقارب‌، سوای موردی که ازدواج با زن پدر را ممنوع می‌سازد‌، سوال کرده‌اید. بیت‌العدل همچنین خواسته‌اند به اطلاع شما برسانیم که آن معهد اعلی، هنوز موقعیت را برای صدور قوانین تکمیلی راجع به ازدواج با اقارب‌، مقتضی نمی‌داند.

بنابر این در حال حاضر تصمیم‌گیری در این مورد بعهده خود نفوس مومنه محول شده است. (نقل از کتاب انوار هدایت صفحه ۴۸۷ حکم ۱۲۸۹ در موضوع ازدواج بین فامیلی) مطلب  فوق به این معنا است که ازدواج با محارم برای بهائیان کاملا مجاز شمرده شده و هر کس بنابر خواست خودش می تواند چنین کاری را انجام دهد.

البته این رویکرد شنیع از آنجا سرچشمه می گیرد که بهائیان علنا اعتراف می کنند که هرگونه غیرت و حمیت در نزد آنان پذیرفته نیست و باید از آن پرهیز کنند. اینکه مهره های فرقه ضاله بهائیت به بدترین نوع مفاسد دچار شده اند در نتیجه چنین نگرشی می باشد. خانم مهناز رئوفی، از نجات یافتگان از فرقه ضاله بهایت، در کتاب سایه شوم، به شرح‌ گفتگوی‌ خود با یک‌ فرد بهائی‌ (به‌ نام‌ آقای‌ منطقی) می پردازد و‌ می‌ نویسد: در حالی‌ که‌ وسایلم‌ را جمع‌ می‌کردم‌ چشمم‌ به‌ تابلوی‌ عکس‌ عبدالبهاء افتاد. با عصبانیت‌ تابلو را برداشتم‌ و بر زمین‌ کوبیدم‌ و با هر دو پا روی‌ آن‌ ایستادم‌ و گفتم: تشکیلاتی‌ که‌ ارمغان‌ اراجیف‌ توست‌ مرا بدبخت‌ کرد... آقای‌ منطقی‌ لبخند تلخی‌ زد و گفت: تو خیلی‌ اشتباه‌ کردی. اتفاقاً‌ اعضای‌ محفل‌ حرفه‌ای‌ ترین‌ خلاف‌ کارهای‌ دنیا هستند و کثیف ‌ترین‌ گناهان‌ از آنان‌ صادر می‌شود. خود من‌ شاهد تعویض‌ زنان‌ محفل‌ با همدیگر بوده‌ام‌ و به‌ حدی‌ از آنان‌ کثافت کاری‌ و رذالت‌ دیده‌ام‌ که‌ اگر پاکترین‌ افراد عضو محفل‌ شوند هرگز به‌ آنان‌ اعتماد نخواهم‌ کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۷
انجمن رهپویان هدایت

نقد بهائیت

نقد بودیسم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی