رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
انجمن رهپویان هدایت : در برنامه های تبلیغی مسیحیت صهیونیستی در آفریقا که از این شبکه  پخش می گردد ، مبشرین مسیحی ، از فقر فرهنگی و بهداشتی و اقتصادی مردمان مناطق آفریقایی نهایت سوء استفاده را برده و در جلساتی که برای بیماران این قاره ترتیب می دهند  ، بیماران را مجبور به اعتراف به خداوندی حضرت عیسی (ع) وادای شهادت دروغین و القایی با  عنوان این که کسی که او را شفا می دهد همان مسیح (ع) است ، می کنند .

استعمار در لغت به معنی آبادی خواستن است ، ولی بر خلاف معنی لغوی اش همیشه باعث ویرانی کشور مستعمره و موجب غارت اموال و معادن و ذخایر آن کشور  توسط کشور استعمارگر می گردد .

یکی از مناطقی که به دلیل وجود منابع غنی معدنی و ذخایر هیدروکربنی ، از دیرباز مورد توجه استعمارگران قرار گرفته است قاره آفریقا می باشد و استعمار ، ادبیاتی است که از دیرباز با گوشت و پوست مردم این قاره  عجین شده است.

اما آنچه بیشتر از همه نیاز به تفکر و تعمق دارد ، ارتباط بین کلیسای مسیحیت و مبشرین مسیحی  با استعمارگران بوده است ، به طوری که مطالعات تاریخی نشان می دهد که همیشه کلیسا جاده صاف کن استعمار در این قاره بوده است. میسیونر های مسیحی همواره با شعار های زیبا و فریبنده ، وارد این مناطق شده و با وعده آبادانی و امید به آینده ، اندک آبادی و امید به روزهای بهتر را به ویرانی و ناامیدی و سرافکندگی برای مردم آن دیار تبدیل می کردند .

آنها جهت پیشبرد اهداف شیطانی خود سه نیاز عمده انسان آفریقایی یعنی خدمات بهداشتی ، آموزشی و غذایی را به ظاهر برای آنان فراهم می کردند ولی در پشت پرده این اقدامات به ظاهر انسان دوستانه نیت شوم و پلید غارت اموال و اکتشاف معادن و ذخایر و غصب املاک مردم آن سرزمین را در سر خود می پروراندند ؛ به طوری که میسیونرهای مسیحی با کتاب مقدس به سرزمین آفریقا می آمدند  و پس از گذشت مدتی مالک زمین های آفریقائیان می شدند و سهم مردم بیچاره آن مناطق ، نیز چیزی بیشتر از یک کتاب مقدس پر از تناقض نبود .    

سوال اصلی در این جا این است که چرا مردم ساکن در  قاره ای که سرشار از معادن غنی طلا و اورانیوم و ذخایر زیرزمینی با ارزشی چون نفت می باشد، باید جهت به دست آوردن ابتدایی ترین  امکانات رفاهی، حاضر به تسلیم در مقابل خواسته های نامشروع  مسیحیت تبشیری می شدند ؟

البته دیو هزار چهره استعمار همچنان نیز جهت تداوم سلطه خود بر این مناطق به مقوله های  دین و رسانه ، به عنوان ابزارهایی تبلیغی و پیش برنده و پشتیبانی کننده ، نهایت استفاده را برده و در سند راهبردی جدید خود که همانا استعمار به سبک نوین می باشد ، اقدام به اعزام مبشر به مناطق هدف  و انعکاس گسترده آن ، در شبکه های ماهواره ای وابسته به جریان صهیونیسم بین الملل می کند .

یکی از این شبکه های ماهواره ای که نهایت سرسپردگی خود را به این جریان به اثبات رسانده ، شبکه نجات می باشد. شبکه ماهواره ای نجات ، از مهم ترین شبکه های تبشیری مسیحیت  بوده که Text Box: تصویر شماره1- لگوی شبکه در سر تا سر دنیا به تبلیغ مسیحیت می پردازد.

این شبکه ، وابستگی ویژه ای به صهیونیست ها و یهودیان تندرو دارد و در محافل رسانه ای نیز به حامی  بی قید و شرط رژیم صهیونیستی مشهور گردیده است . حتی گردانندگان این شبکه ، تورهای مسافرتی خاصی برای مخاطبان خود در فلسطین اشغالی تدارک دیده و از این طریق به جذب نیرو جهت اهداف مسیحیت صهیونیستی در دنیا می پردازند. شبکه نجات برای گسترش و ترویج مسیحیت در ایران و حمایت از ایجاد کلیساهای خانگی در ایران و مسیحی سازی مردم ایران نیز فعالیت های ویژه ای را تدارک می بینند که رضا صفا گرداننده این فعالیت های ویژه است.

گفتنی است در برنامه های تبلیغی مسیحیت صهیونیستی در آفریقا که از این شبکه  پخش می گردد ، مبشرین مسیحی ، از فقر فرهنگی و بهداشتی و اقتصادی مردمان مناطق آفریقایی نهایت سوء استفاده را برده و در جلساتی که برای بیماران این قاره ترتیب می دهند ، بیماران را مجبور به اعتراف به خداوندی حضرت عیسی (ع) وادای شهادت دروغین و القایی با  عنوان این که کسی که او را شفا می دهد همان مسیح (ع) است ، می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۳
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی