رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

به گزارش انجمن رهپویان هدایت: از جمله فعالیت های فرقه مسیحیت، تحریف و تخریب سیمای جذاب و ملکوتی پیامبر اعظم(ص) است.

با وجود آنکه پیامبر عظیم الشان اسلام(ص)، فرزند معتبرترین رئیس قبیله قریش محسوب می شود، یکی از نویسندگان مغرض مسیحی درباره وحی به پیامبر دچار گستاخی می شود.

 وی می گوید، به موجب روایات و عقاید اسلامی(!!) در سال 610 میلادی به یک تاجر معمولی و گمنام عرب از شهر مکه الهام شد تا پیام خدا را تبلیغ کند.

از دیگر بی شرمی های سران این فرقه، تحریف تاریخ پر افتخار اسلام و اهانت های متعدد سلمان رشدی کافر، به پیامبر(ص) و همسران و اصحاب ایشان و تعالیم قرآن در کتاب شیطانی"آیات شیطانی" است.

بررسی کلمه انگلیسی مهوند(mahovand) به معنای خدای دروغین، بت، شیطان و مرتد که تحریفی از نام مبارک پیامبر اعظم(ص) است، نمونه ای دیگر از اوج تعصیات کلیسا است.

سلمان رشدی فاسد، از این کلمه علیه پیامبر(ص) استفاده می کند و تخیلات کثیف و پوچ خود را علیه اسلام و رهبران بزرگ آن به کار می بندد.

برخی دیگر گرچه نمی توانستند صداقت و امانت و پاکی پیامبر اکرم(ص) را مورد تردید قرار دهند، ولی عصمت، از خطا را رد کردند تا اساس اسلام را اشتباهی صادقانه جلوه دهند.

"وات"، در کتاب خود پس از ذکر جملاتی در باب عصمت و پاکی پیامبر(ص) می نویسد : گفتن این که حضرت محمد(ص)، در عقاید خود یکدل و راستگو بود، دلیل آن نیست که معتقدات وی همه درست بوده است، ممکن است کسی در موضوعی راستگو باشد ولی اشتباه کند.!!!

تحریف و تحقیر معجزات و نشانه های رسالت پیامبر(ص)، نیز از روش هایی است که کلیسا در زنجیره تحریفات خود از آن بهره برداری کرده و معجزات پیامبر را تحقیر و گاه توجیه و تحریف و تکذیب کرده است.

آنان، وقیحانه پیشگویی و اعتراف راهب مسیحی( بحیرا) در خصوص نبوت پیامبر(ص) را تحریف کرده و موضوع گفتگوی آنان را جعل کرده و پیامبر را بت پرست خواندند.

نویسنده کتاب محمد(ص)، پیامبر و سیاستمدار، می نویسد: کاروان ابوطالب فرود آمده و نزدیک به صومعه نسطوریان منزل کرد.

یکی از راهبان موسوم به سرجیوس که بعضی او را بحیره نامیده اند چون با حضرت محمد(ص) به صحبت در آمد، از ذهن و ذکاوت و عقل و ادراک وی آن هم در این سن و سال در شگفت ماند.

چون کنجکاوی ها و موشکافی های او را در استفسار ابواب ادیان و مذاهب دید، از او زیاد خوشش آمد و این دو مکرر با هم مشغول صحبت می شدند و سعی راهب پیوسته بر این بود که بطلان بت پرستی را که حضرت محمد(ص)، تا آن زمان، در این آیین پرورش یافته بود بر وی مبرهن گرداند.

گفتنی است، با وجود همه دلایل آشکار، مبنی بر خاتمیت نبوت پیامبر اعظم(ص)، سران فرقه منحرف مسیحیت با تحریف و تبلیغات منفی گسترده، حاضر به قبول دین مبین اسلام نشدند و حتی در مواردی، در فیلم های تولیدی و عکس و کاریکاتور و روزنامه و ...، به معتقدات مسلمانان اهانت های شدیدی می کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۴
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی